holy! Opeens zijn we eruit. En dat voelt zo goed. We willen tweede namen gebruiken als vernoemingen en het moest passen bij naam zoontje. Verder hebben we zo gruwelijk veel combi’s voorbij zien komen. En potverdrie we zijn eruit. We zijn zelfs zo zeker dat als mensen het spuuglelijk vinden, we het niet erg vinden. Wauw maar dat gevoel wat we hebben. WE ZIJN ERUIT! eerst maar eens zwanger worden maarrrrr: Ziva Isabelle v een meid of Jones Augustus v een jongen! Jahaa en serieus niemand kan ons op dit moment op andere gedachten brengen! Hihi Nogmaals. Tweede namen zijn wat oubollig want vernoeming maar icm eerste namen: wij zijn in love! WOEHOE
Kleine toevoeging: Jones zou ook nog eens een verwijzing zijn naar onze beide moeders. Dat maakt het extra speciaal!
En toen kreeg je een tweeling van hetzelfde geslacht haha Grapje natuurlijk! Gefeliciteerd hoor, heerlijk gevoel om eruit te zijn hè.
Wat fijn dat jullie er allebei zo'n goed gevoel bij hebben! Ik duim dat jullie snel een kindje mogen verwachten om een van deze mooie namen aan te geven.
Haha maar ik verwacht heus nog wel topics te plaatsen, want ik ga vast nog wel een keer twijfelen óf hoor vast nog wel meer mooie andere opties.. Maar voor nu staan deze op nr. 1234567810!
Fijn dat jullie er uit zijn! Hopelijk ben je eerder als augustus uitgerekend! Had je al een mooi ei? Of 2 idd