Haha wat een heerlijk wisselende reacties! Mijn man houdt echt van oer-Hollandse namen, ik weet t gewoon niet zo goed, de leukste jongensnaam heeft mijn zoontje al haha
Het staat niet in mijn lijstje van favoriete namen, maar het Is ook niet een naam die ik lelijk vind. Uiteindelijk maakt de naam niet alleen de jongen, de jongen maakt ook de naam. En Teun kan prima passen bij een stoere lieve humoristische sociale jongen. Maar je moet wel samen overtuigd zijn van de naam natuurlijk.
Bah nee. Ik vind m echt héél boers. En doet me ook denken aan die Teun KuilBOER (see, what's in a name!) wie ik echt een stomme gast vind.. En zijn wat mij betreft talloze leukere oerhollandse namen!
Zou hem zelf nooit kiezen! Echt een oer Hollandse naam. Maar smaken verschillen natuurlijk en niet iedereen kan de naam mooi vinden. Als jullie het leuk vinden lekker voor gaan
Ik vind het niets, maar hou niet van oud Hollandse namen. De enige namen die ik daarvan leuk vind zijn Bram en Boris. Maar dat is smaak, valt niet over te twisten
Ik vind het juist een hele leuke naam! Maar dan hou ik ook van die oer-hollandse namen Stond bij mij ook op het lijstje als het een jongen zou worden
Leuk! Ik hou van korte, Nederlandse namen Ik zou hem alleen zelf niet kiezen omdat er zoveel op Teun rijmt. Dat proberen wij zelf een beetje te vermijden, maar da's persoonlijk