Wij houden het een verrassing. De jongensnaam hadden we al snel. Maar laat ik nu net heel erg denken dat het een meisje zal worden. Het zal iets in deze richting zijn, maar ik heb nog geen 'yes deze!' gevoel. Welke vinden jullie het leukst? Of nog een suggestie voor iets in deze richting?
Lize! Lily/Lilly ook erg leuk maar een beetje kinderlijk. Misschien nog Liva, Lilou, Lizzy/Lizzie, Luna, Loïs
Liv en Liz zijn voor mij echt modenamen en daar houd ik niet zo van. Ik heb gestemd voor Lize, maar vind Lilly ook heet goed kunnen. Suggesties : Lian / Lianne Libby Lieke Liene Lieve Lilian Lina Liva / Livia
Lily blijft een prachtige naam, echt een van mijn favorieten. Liv en Liz vind ik afkortingen en Lize gewoon een stuk minder mooi dan Lily.
Liv en Lily beiden mooi. Ik heb voor Lig gekozen omdat ik het dan als volledige roepnaam als afkorting van Olivia zou doen. Ik hou enorm van O namen (mijn oudste zijn naam begint met een O en ons tweede zoontje krijgt ook een naam met een O).
Oh ik vind Olivia echt een heel andere naam. Absoluut niet mijn smaak. Maar ik houd ook niet zo van namen die beginnen met een klinker.
Oh wow ik hoor eindelijk weer eens bij de meerderheid van de stemmen Lize gestemd dus! Heb ik altijd al leuk gevonden. Klinkt vlot en fris Liz en Liv vind ik op zich oké maar hoor ze wel erg vaak. Er is momenteel ook een ander namentopic met o.a. de naam Liv en daar lees je dat veel mensen op zn plathollands Lif zeggen ipv. het engelse Livv. Misschien iets om rekening mee te houden. Lily heb ik altijd al spuuglelijk en ouderwets gevonden (sorry!). Lilli heb ik volgens mij in een ander topic van je al uitgelegd waarom ik die schrijfwijze niet zou doen.
Lily vind ik een hele leuke en vrolijke naam. Lize vind ik ook mooi. Liv en Liz vind ik modenamen en afkortingen.