oh, en stijn is ook nog een idee... Gelukkig hebben we nog heeeeeeeel lang om de beslissing te nemen.
Ik vind Silvan ook mooi... Al zou ik dan voor Sylvan gaan... Maar dat is weer ik Sverre vind ik niet mooi... Sven wel... Stijn vind ik ook niet zo
Stijn vind ik een stoere naam. Sverre niet helemaal mijn smaak, maar het heeft zeker wat! Silvan, mm.. nee niet echt. en als je in je achternaam een 'van' hebt, is Silvan niet mooi (bijv. Silvan van Doorn) als je dat niet hebt moet je steeds uitleggen dat de 'van' bij 'Sil' hoort)
silvan, tja zal er zelf niet voor kiezen aangezien ik zelf silvana heet. svere en stijn vindt ik ook niets.
Sverre.. in ieder geval mooi in hoe je het schrijft. Maar de uitspraak.. sFerre? Ligt de klemtoon op de v? Silvan is ook een mooie naam, al zou ik het persoonlijk zo schrijven Sylvan
Ik vind Sverre ook mooi. Als mijn jongste dochter een zoon was geweest hadden we Sverre op het lijstje staan.
als wij ooit nog een zoontje verwachten zal het een sverre worden, deze naam was al gekozen in de zomer toen ik zwanger was, helaas is het anders uitgedraaid
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Stijn... maar meid, doe vooral wat je eigen hart je ingeeft. Ik vond die tip van Rachel trouwens wel een goeie. Als je van ... met je achternaam heet lijkt mijn Silvan ook wel vreemd staan denk ik. Groetjes, Josien
Vind Sylvan wel mooi maar ben zelf helemaal weg van Silvijn...helaas vond manlief dat helemaal niks toen der tijd. Sverre vind ik niet zo Stijn vind ik altijd mooi, tijdloos.
Sverre! Daar heb ik zelf ook nog aan gedacht maar mijn vriend vond het niets.. Maar ik woon ook in Zweden dus hier zou het heel goed passen aangezien het een oude Scandinavische naam is