Wij zijn al maanden bezig. We hebben waarschijnlijk een andere smaak maar ben toch benieuwd wat anderen er van vinden. Maurits of Laurens voor een jongen Annabel, Maud of Anna voor een meisje. Schiet maar!
Ik ben alleen niet zo weg van Annabel, voor de rest vind ik het mooie namen. Passen ook goed bij elkaar - ze kunnen zo lid worden van de hockeyclub
Ik vind Maud niet leuk, erg pittig en ik ken alleen maar kleine verwende krengetjes die Maud heten, maar de rest is erg leuk! Mijn voorkeur gaat uit na Anna en Laurens
Mijn vriend is gek van Maud. Ik vind de naam de kort. Te hard klinken. Hij twijfelt over Annabel. En ik twijfel over Anna omdat t in de top 10 staat.
Laurens en Maurits vind ik alletwee mooie namen maar vind de laatste dan toch net even mooier. Maud vind ik géén mooie naam, erg onaf naar mijn gevoel. Anna ook niet zo, beetje hetzelfde als Maud eigenlijk. Annabel leuk! Maar niet echt passend in de stijl van Laurens en Maurits.
Om dezelfde reden zou ik dat dus niet doen, beetje verpesten van de naam Maurits.. Ik ga zelf voor Laurens en Anna. De andere meisjesnamen vind ik niks.
anna vind ik leuk, de rest niet. Maar ik vind een heel ander soort namen leuk dan jij denk ze zijn iig hockeyveld proof haha
Mats is dan weer niet mijn smaak... Ik kan gewoon niet kiezen. En dan moeten we het ook nog eens worden.