Welke doen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Sterre01, 2 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Nu we uit zijn over een naam, zou ik graag weten welke spelling jullie zouden aanhouden.
    Noa-lynn
    Noa-linn
    Noalin
    Noalynn
    Noalinn
    Noalyn

Welke spelling zouden jullie aanhouden? & ja, smaken verschillen daar ben ik mij bewust van.
    Alvast bedankt!

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Noa Lynn.

Ik hou zelf niet van namen met een koppelteken.
    M'n dochter heeft ook 2 namen als roepnaam, maar ook zonder koppelteken dus.

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik ben zelf voor namen gewoon houden zoals ze horen. Als je een samenstelling maakt van Noa en Lynn, dan ook die namen gewoon zo spellen, dus Noa-Lynn.

4. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Noalin. Ik vind alle Lyn en Lynn variaties niet zo mooi, een beetje ordinair. Ik hou ervan als een Nederlandse naam geschreven is zoals hij gezegd wordt.

5. babyss

babyss Bekend lid

5 feb 2007
    549
    37
    28
    Ik zou Noa Lynn of Noa-Lynn doen.
    Bij Noalin heb je het probleem dat mensen het als No-AA--lin uitspreken (haha, lekker duidelijk :D)

6. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

7. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Noalin lijkt net een medicijnnaam, vind ik.

Verder eens met 2 voorgangers, ik ben absoluut voor de normale schrijfwijze wat dus Noa-Lynn zou zijn, maar ik vind namen met Lynn ook wat ordi.

8. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Lastig hoor. In eerste instantie zou ik zeggen Noa-Lynn alleen hou ik niet van tekens in een naam. Noalynn ziet er weer wat ingewikkeld uit, zelfde geld voor Noalin (wat ook weer meer jongensachtig is)
    Dat Lynn ordinair zou zijn slaat echt weer nergens op, dat wordt gewoon overal standaard gepost, zou ik lekker overheen lezen.

9. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Noalin! Helder, duidelijk, en mooi zo zonder koppelteken :)
    Een beetje zoals Annelin maar dan met Noa. Of Iselin of Isalin, schrijf je ook zo :)

10. misa

misa Niet meer actief

Noalin vind ik best leuk staan. Maar ik hou van de originele spellingen. Maar in dit geval zijn er wel heel veel keuzes.
    Misschien dat ik dan toch zou kiezen voor Noa-lynn of Noa Lynn.

11. Nanona

Nanona Bekend lid

8 jan 2015
    742
    11
    18
    NULL
    NULL
    Noa-Lynn

12. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Grappig dat mensen Lynn zien als ordinair, ik heb die discussie een tijdje gevolgd. Voor dat mensen associaties er mee hebben, nee we zijn niet laag opgeleid haha.
    Ik zal er even bij vertellen dat ik wel van heel nederlandse namen hou, alleen mn partner is indisch. Vandaar de keuze voor een andere naam. Onze knul lijkt precies op zn papa qua uiterlijk, hoeft bij dochter natuurlijk niet zo te zijn. Maar ik vind een oer-hollandse naam dan niet zo goed passen. Mn partner vind de naam jay-lynn erg mooi, die vind ik zelf overigens niet mooi. Vandaar Noa.

13. ShiPlayz

ShiPlayz Lid

22 feb 2015
    87
    0
    6
    Noa-Lynn lijkt mij toch het mooiste van het rijtje.

14. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Noalin! Prachtige naam en zo is het ook direct duidelijk dat dit geheel de roepnaam vormt. Bij bv Noa Lin denken mensen misschien.. Ze heet Noa en haar tweede naam is Lin

15. Kingsdaughter

Kingsdaughter Actief lid

4 nov 2014
    276
    31
    28
    Vrouw
    Maatschappelijk werk
    Noalin! Lekker hollands en mooi!

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Noa-Lynn

Door het koppelteken is het voor mij duidelijk een naam.

17. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Noalin

18. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Ordi heeft er voor mij niet heel veel mee te maken, ik ben gewoon niet zo van de aparte kijk mij namen.
    En zo'n - teken was vroeger nogal chique en dat is langzamer gewoner aan het worden omdat meer mensen zich wat chiquer voor willen doen en daar meestal de plank volledig mee mis slaan.

Jaylin zo geschreven vind ik prima(wel leuk zelfs), als Jay-Lynn vind ik het geen mooie naam meer.
    Bij Annalin ( Anna-Lynn) ook, het koppelteken maakt het veel minder mooi bij Lin namen.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Noa Lynn

20. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Noa Linn vind ik persoonlijk mooi! Ik zou niet voor Noalin gaan, denk dat mensen het al heel snel verkeerd uitspreken. Lynn kan ook maar ik vind Linn orgineler.

Deel Deze Pagina