vind het een geweldige actie, helaas kopen wij nooit iets bij de AH, maar vraag wel familie om er voor te sparen
wij hebben het winkelkarretje gekocht, echt super leuk! sparen de artikelen ook, alleen er zijn 51 verschillende en de actie duurt maar tot 13 mei..
niet alles is van papier hoor! wij hebben nu een blikje knakworsten en een doosje creme, en die zijn gewoon van plastic!
Hahaha, nee het winkelkarretje heb ik niet Maar anders wordt het te erg We hebben met 5 kinderen al een heel wagenpark... Vanmorgen lag hier bijna alles nog vol, nu was er nog 1 schortje, 3 magneetborden, geen muntjes meer, 2 open/dicht bordjes, kassa's en weegschaaltjes waren op... van de mandjes had ik vanmorgen al de laatste 2... tot nu toe heb ik 6 mini's, mijn vader zal ook wel sparen en mijn broertje spaart ook mee.
Wat een leuke actie, voor onze zoon ga ik ook winkelspulletjes kopen (totdat hij er mee kan spelen vindt zijn moeder het ook leuk ). Ik zie dat de winkelspulletjes nog volop bij de Albert verkrijgbaar zijn, ga ik daarheen, bij de winkel bij ons zijn dat soort dingen toch altijd heel snel uitverkocht.
Bij iedere 15 euro 1 zo'n dingetje en ze hebben er 51. Moet ik dus voor 765 euro boodschappen hebben gedaan binnen 5 weken om ze allemaal te krijgen (als je geen dubbele hebt). Ik vind het belachelijk. Ik heb er nu 2 en dat zijn al dubbele.
Geniaal bedacht toch . Ergste is, ik vermoed dat de AH misschien nog wel geld toekrijgt voor die mini's. Het is gewoon reclamemateriaal, al die kindjes die leren dat een potje van Hak komt en luiers van Pampers.
Maar... bij sommige producten krijg je een extra mini, dat scheelt weer! Nee, inderdaad, veel respect voor diegene die deze actie verzonnen heeft! Enne... je hoeft er niet te kopen he? Maar als je er toch al komt is het gewoon een erg leuke actie!
Is dat kartonnen winkeltje een beetje stevig? Ik ben bang dat ie in een dag kapot is of valt dat mee? O ja en issie idd makkelijk.op te bergen?
Een geweldige actie! Hier ben ik met mijn zoontje al winkeltje aan het spelen met de 2 mini's die we hebben. En ik heb ook wat geld erbij gekocht, dus het is net echt.
Ik vind het een geniale actie!!! Alleen 15 euro voor een mini vind ik wel erg veel terwijl je met de eftelingactie dood gegooid werd met die stickers waar je er dan maar 4 per spaarkaart nodig had...
ik kreeg met Efteling actie bij 1 cassiere altijd 4 stickers, terwijl ik een brood kocht voor 1,29 :') Den dat ik nu ook maar bij haar ga, krijg ik 4 mini's bij 2 broden ofzo :')
prachtige actie! alleen heeft mijn dochter er nog niks aan maar ik maak er zeker een vriendin erg blij mee!
Ik vind het heel erg leuk bedacht, alleen de uitvoering vinden wij persoonlijk iets minder, vind de verhoudingen van de producten erg tegenvallen. En het materiaal ook wel een klein beetje tegenvallen! Maar vooruit, je kan ook niet teveel verwachten natuurlijk ! Daarbij je krijgt het gratis en over een tijdje is de kliko er weer blij mee ! Wij hebben nu 2x tomatenketchup, 2x tuc koekjes, 1x brood, 1x mars, 1x appelmoes en 1x wc papier.