Wat vinden jullie van de nieuwe AH actie?

Discussie in 'De lounge' gestart door SuusW, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Vind het ook een hele leuke aktie. Ben heel benieuwd het hard het bij mij in de winkel loopt.

2. tulip

tulip Niet meer actief

Ik vind hem super leuk, heb 4 verschillende mensen gemobiliseerd om voor ons te sparen. Gaan gelukkig ook naar verschillende ah's.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier nog een fan!

Vanmorgen naar de AH gebeld of ze alles nog hadden... maar vanmiddag was alles op! Nu alle winkelspullen besteld via Albert.nl en die komt zaterdag de hele winkelinventaris brengen ;)

4. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Leuke actie(vind de reclame ook zo leuk :D)

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.266
    1.030
    113
    Zuid-Holland
    zo'n leuke actie! spaar dan wel alleen de boodschappen...huis is al vol zat. maar die kleine dingen zijn ook zo leuk in het keukentje!

6. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie al op Albert Heijn gekeken? Kun je zelf een poster maken voor op het winkeltje. Nog even en ik ga zelf winkeltje spelen...;)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oeh wist niet dat ze die extra dingen (behalve het winkelwagentje enwinkeltje) verkochten. Morgen maar eens kijken wat er nog ligt.

Het zal toch nog wel bijgevuld worden toch?

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.887
    9.395
    113
    Gelderland
    :D lol

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha suusw ik heb vandaag al actief meegedaan hoor, met plezier!
    hier had mijn dochter de dag van haar leven. vrouw voor ons deed voor 140 euro boodschappen, en schonk haar mini's zomaar aan ons! dat koppie van yara, ze was echt superblij!! en ik ook, want ik had heel de middag twee zoete kinders :)

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Vandaag bij 4 ah's geweest en greep overal mis. Bij de laatste hadden ze de weegschaal en kassa gelukkig nog wel, verder was alles op! Nouja, actie is gisteren ingegaan en nu al op? Ik mag toch hopen dat ze nog gaan aanvullen anders is t wel een dikke #fail hoor ;)

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    Volgens de mevrouw van de ah hier krijgen ze nog genoeg binnen

12. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo leuk!!

Ik heb vanmorgen gehaald, 2 winkelmandjes, 2 beursjes, kassa, weegschaal, 2 shoppers en het geld.

Toen heb ik onze ikea keukentje leeggemaakt en daar alles ingezet.

De kartonnen winkel vind ik prachtig maar ik denk niet dat dat hier lang heel blijft. Vandaar maar in de ikea keuken;)

Nu nog voor meer minis sparen.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier nog een ah slachtoffer haha. ging even wat vlees en groente halen. kom thuis met winkeltje, mandje en wagentje :). gelukkig vond papa het ook leuk haha. zometeen me schatje van school halen en ben benieuwt wat ze er van vind. zoontje loopt al heel de middag met het karetje rond. kassa en boodschapjes hebben we voldoende. die mini's zijn trouwens wel erg mini vergeleken met der normale mini boodschappen :)

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vandaag komt overal nieuwe levering. partner werkt op dc en heeft ze klaar zien staan op het doc.

15. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Vind het echt een te gekke actie! Ik spaar nu al voor mijn toekomstige kids :D

Ik was vroeger zelf ook helemaal leip van 'winkeltje' of 'keukentje' spelen... ;)

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    mijn zoon speelt heel vaak winkeltje! heeft een kassa en wat nep centjes... hij vind het geweldig.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Leuk

Ik heb ook de kassa maar gehaald.

Bij Isabella op school hebben ze ook al het hele winkeltje staan.

18. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik vind het een super actie, ben ze ook allemaal aan het sparen, mijn zoontje heeft hier een klein winkeltje met een keukentje er aan vast en gebruikt ze dus echt en zit sinds deze actie dagelijks in zijn winkeltje te spelen, hahahah vind het ook wel een leerzame actie, mijn zoontje is nu 5 en leert met die centjes rekenen, hij telt de centjes, rekent gelijk uit hoeveel je terug krijgt dus ik vind het nog een goede actie ook :D

Als iemand dus niets met die mini's doet dan mogen die mij een PB sturen hoor, zou ze ze graag willen ruilen, geef maar een gil als je wilt ruilen of als je een ander bod hebt.

:D

19. tulip

tulip Niet meer actief

Wij hadden al een compleet ingericht hema winkeltje, dus de mini's kunnen daar mooi bij.
    Ennu..dubbele vinden wij niet erg, soms willen papa en mama allebei een potje pindakaas kopen;)

20. ik ook en ook poppenhuisje spelen, en laat ik nou 2 meiden hebben die er niks om geven....:D

dus hier wordt er niet gespaard

Deel Deze Pagina