Wat vinden jullie van de nieuwe AH actie?

Discussie in 'De lounge' gestart door SuusW, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ik vind deze actie van de AH wel heel erg leuk dit keer alleen vinden de kids het helemaal niks dus hier wordt dit keer niet gespaard...

2. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wel leuk, maar dat ze het bedrag naar 15 euro hebben opgeschroefd (al een tijdje zo bij eerdere acties ook) is eigenlijk te zot. Het werkt wel, dus qua marketing gezien prima actie!

3. tulip

tulip Niet meer actief

Vind ik ook hoor een tientje was,ook leuk geweest. Wij,hebben ook best vrekkige cassieres, had 43 euro en kreeg maar 2 minis dan had ze er ook wel 3 mogen geven. Maar ja ze zullen niet allemaal zo zijn.

4. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik vind ze best schattig, de miniatuurtjes, maar van mij hoeft het niet echt. Mijn zoontje kreeg een minipakje Pampers. Het eerste wat hij deed was het doosje opendoen en verbaasd kijken, haha!

5. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schattige actie, goede marketing. Mijn zoontje speelt er mee dus dat is leuk. Hij had al een winkeltje dus dit is een leuke aanvulling. Ik vind alleen 15 euro z'n hoog bedrag. Maar goed als we wat krijgen is het leuk, ik ga er volgens mij niet meer door kopen (hoop ik).

6. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons helpt t vaak als je naar de wat oudere cassieres gaat. Die jonge meisjes en jongens houden zich altijd precies aan de regels maar de oudere zijn veel makkelijker.
    Wij kregen er vandaag 3 terwijl we maar recht hadden op1.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    :x:x:x

ik had woensdag alles via Albert.nl besteld... bevestiging gehad en nu net een mailtje dat ze dus niks kunnen leveren...

pfff dan was ik nog wel even een rondje langs de winkels in de buurt gaan rijden

:x:x:x

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vind ik idd ook zo jammer. Zit je er 1 of 2 euro vanaf en toch krijg je er maar 1. Dan denk ik weleens kun je niet stiekem een oogje dichtknijpen? Ze verdienen er genoeg aan.

Maar vandaag het winkeltje, open/dichtbordje, bonnenboekje, portemonnee en 3 houten kratjes gehaald. We geven het later aan Emma (misschien voor haar verjaardag) opa en oms willen meehelpen met sparen. We kopen het meeste toch bij de Lidl en een aantal dingen 'maar ' bij de AH dus heel veel mini's zullen we wel niet kunnen sparen helaas.

9. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb in mn schooltijd ook bij de appie gewerkt en was ook niet zo'n knieperd hoor. Ik begrijp wel dat ze bv bij 32 euro er geen 3 geven, maar ik had 43 euro, dan zit ik er maar 2 euro af.

10. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.038
    3.862
    113
    Vrouw
    Thuis
    Die heb ik dus ook gehad :x:x:x

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Leuk hoor. Was van de week bij de snelkassa en had de actie nog niet door. Zag wel al leuke spulletjes staan om te kopen, heb een winkelmandje gekocht, mooie maat (ze had zo'n ieniemini).
    Morgen snel nog eens kijken wat ze nog meer hebben dan!

12. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik had gisteren voor 34,30 Euro boodschappen gehaald en kreeg er ook maar 2....:$ Vond het echt heel erg zeikerig. Als ik het bedrag had geweten had ik er nog wel iets kleins bijgekocht wat we toch wel opmaken. Vind dat ze er idd wel iets soepeler mee om kunnen gaan.
    Maar verder vind ik het wel weer een leuke actie. Min zoontje vond ze erg leuk.

13. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.888
    403
    83
    hier staat winkeltje mandje en mini's apart :p boefje snapt het nog niet en heeft speelgoed zat, dus nog kassa erbj enzo en dan krijgt hij dat alles met sinterklaas :D

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn dochter is iig helemaal weg van de mini's en tot nog toe van elke actie die ze bij AH hebben.
    En ik moet zeggen: ik vind zelf de acties ook erg leuk... :)
    Ze heeft hier een keukentje en een winkeltje, dus hier komen de mini's goed van pas :)
    En ze ligt op dit moment boven te slapen, (nouja, bijna te slapen... ;)), met haar eerste mini: het flesje tomatensaus naast zich... :D

Ze herkent veel dingen en dat is volgens mij een groot succes van deze actie. Van de gewone speelgoed-etenswaren herkent ze een deel namelijk helemaal (nog) niet, omdat die toch minder op de echte dingen lijken.

15. tulip

tulip Niet meer actief

haha hoe schattig!!

16. raspberry

Hier bij vorige acties wisselend, ook beetje afhankelijk van kassiere... Degenen die Thirza helemaal geweldig vinden, (voordeel van een kind met rood haar: die vallen nogal op :D), doen meestal niet moeilijk over 1-2 euro ;)

17. raspberry

Haha, ja, echt helemaal schattig, zo blij als ze er mee is...
    Kan er helemaal van smelten :) (of zijn dat m'n hormonen nu gewoon? ;))

18. tulip

tulip Niet meer actief

haha das zeker voordeel. Gelukkig heeft mijn man 2 nichtjes werkzaam bij de ah, dat helpt ook als je aan de kassa staat.:D

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    mn dochter heeft al een tijdje een kassatje,en ook met van die nepproducten, maar ze heeft geen idee wat-wat is ..
    Dus wij ook maar op naar de AH

is dat kartonnen winkeltje wat? is het stevig?

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    34.30? Of bedoel je 43? Want anders is t toch logisch dat het er maar 2 waren? 2 bij 30 en 3 bij 45, dus daar zat je dan nog een heel end van af ;)

Deel Deze Pagina