Wat vinden jullie van de nieuwe AH actie?

Discussie in 'De lounge' gestart door SuusW, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb twee knullen en ook gewoon het winkeltje gekocht hoor. Oudste speelt graag met het keukentje op het kdv en bij z'n grote nicht. Dus winkeltje is vast ook een succes.

Vind het een hele leuke actie. Alleen als je uit gaat rekenen hoeveel je zou moeten uitgeven wil je 51 mini's bij elkaar schrapen dan word je niet goed. Dus je moet er helaas wel om gaan leuren bij anderen wil je het allemaal compleet krijgen. Gelukkig sparen beide oma's en mijn zus mee en manlief heb ik dinsdag gelijk een mail gestuurd of ie even een bedelmail naar z'n collega's wilde sturen.

Helaas waren hier bij de AH alle schappen leeg, stond gelukkig nog wel een voorraadkar met huisjes waar ik er een uit gevist heb.

Bij mij AH zitten van die zuunige Hollandse wieven die in staat zijn om je idd een mini door de neus te boren om 5 cent te weinig (bij vorige acties ook al gemerkt), dus ik heb mooi mijn boodschapjes gedaan met de zelfscanner. Iets wat ik niet dringend nodig had terug gelegd voor de volgende keer, zodat ik niet onnodig hoger dan het benodigde bedrag voor de mini zat. Dat kopen we dan mooi de volgende keer wel!

2. Dreamer88

Dreamer88 Niet meer actief

Erg leuk, ik kom alleen nooit bij de ah maar ik heb al mensen gestrikt om voor mijn zoon te sparen :) kan iemand me vertellen hoeveel het mandje en het wagentje kosten?

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik heb hier de halve middag 'winkeltje' gespeeld. Om en om waren we de cassiere en de klant. Die kassa is ook zo leuk, met bonuskaart en scanner enzo. Oma heeft vanmiddag een winkeltje weten te scoren, verder koop ik niks meer, gaan we alleen voor de mini's :)

4. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Mandje was niet duur, 2 euro ofzo? Wagentje meen ik iets van 13euro.

5. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook zoveel dezelfde mini's dubbel? Heb al 3 appels, 3 of 4 mandarijen, 4 milner kaasjes, 2 pizza's...

6. tulip

tulip Niet meer actief

nog niet, maar ik vind het niet erg, juist leuk toch als je voorraad in je winkeltje hebt;) de echte ah is ook nooit uitverkocht?;)

7. Op de site staat: Helaas is het winkelspeelgoed tijdelijk niet meer verkrijgbaar.

Wat valt hier allemaal onder? Zou het bizar vinden als alle mini's al op zijn nl :$

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Alles om de winkel heen winkeltje karretje mandje reclamebord kassa enz de mini's niet. Wij hadden vandaag nog genoeg dozen staan.

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    ik wist niet dat je spullen kon kopen voor erbij! zoals winkel, karretje.
    Hoeveel kost dat dan?

Leukkkkk ik ga ook sparen! Dochter speelt graag winkeltje!

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    oh lees het al..!

11. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier was alles al weg, alleen nog het winkeltje zelf, oja en de tasjes, mijn dochter heeft 1 tasje gehad van mijn man, kassa had ze van sinterklaas gehad, een mooie roze. en een paar minis. veel pasta dozen, blij dat ze gek op pasta is, ze wil heel graag de mini brocoli, ze is gek op brocoli

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    vindt wel dat ze er wat soepeler mee om kunnen gaan hoor. had voor 29 euro boodschappen maar kreeg echt maar 1 mini.
    de vrouw na mij wilde geen mini's en cassiere stopte hem gauw onder de balie ;)

hier hadden ze alleen de winkeltjes nog en 2 magneetborden. de rest was allemaal al uitverkocht. jammer dat ze daar van te voren geen rekening mee houden en het iets groter inkopen.

13. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Jammer dat al die spullen al zo snel uitverkocht zijn..hoor nu pas van de actie. Zie op mp dat mensen die dingen voor belachelijk hoge prijzen aanbieden....

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Nu zelfs een die vraagt 60 euro voor het karretje! En ze heeft er zelfs twee...

15. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0

Echt heel triest. Snap dat soort mensen nooit.
    Ik heb alles gelukkig al, bij ons is het ook al uitverkocht, en bij de Ah xl ook. Had in de rij een vrouwtje achter me staan die alles kocht voor haar buurmeisje. Moeder scheen het niet zo brneed te hebben, en zij ging dat meisje eens flink verwennen. Dat vond ik zo lief!

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heel triest, maar nog veel triester dat er mensen zijn die daarop ingaan!
    Maar misschien moet AH daar ook een ander beleid opzetten: 1 per klant ofzo, bij die dingen.... Want als allerlei geldjagers er een hele partij tegelijk kopen en tegen dit soort prijzen gaan proberen te verpatsen....

Mijn insteek is altijd: marktplaats is per definitie tweedehands, of het nou gebruikt is of niet, en dus betaal ik nooit meer dan de oorspronkelijke prijs.

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    op de site staat dat van het najaar de spullen weer leverbaar zijn.
    Ik kom nooit bij ah dus heb ook niet meegedaan. Anders had ik het wel leuk gevonden.

18. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.038
    3.862
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hier ook, juist leuk om van sommige dingen er meer te hebben. Bij ons: 3 x Fanta en 2 x Zwitsal. En inmiddels al 4 mini bonuskaartjes ;).

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hier bij de appie geen lege schappen,en heb het idee dat die mini dingen hier niet heel erg geweldig lopen.

In andere delen van de stad weer wel.
    Wel leuk, aan alle kanten gaan mensen ze sparen voor mijn dochter hahaha.

Vraagt mijn zusje heel mooi (21 jaar), zou daar nou echt wat inzitten???

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Deel Deze Pagina