Ik vind het echt een superactie en mijn dochter ook, hele dag winkeltje aan het spelen! Wij hebben het winkeltje en de weegschaal, een kassa had ze al. En een heleboel lieve mensen die ook mini's sparen voor mijn dochter. Dus we hebben er al aardig wat! Acties - Albert Heijn Bij deze link staat dat alles in het najaar nog een keer in de winkels komt, weet niet of dit al geplaatst was...
ja belachelijk toch... Mijn bod van 15 euro werd dus ook meteen verwijderd Marktplaats.nl > AH winkelwagentje GLOEDNIEUW in de doos - Verzamelen - Supermarktacties edit: nu is de advertentie veranderd en kun je gewoon bieden ipv vanaf 60 euro...
Ik had alleen nog maar de pindakaas gezien.. Dus ik kwam aan het fantaseren! 60,- voor het karretje OMG
Geen nood, gewoon met kids zelf een winkeltje inclusief gangpad fabriceren van tafels, stoelen, noem maar op. En dan op de site van ah posters maken met de aanbiedingen van alle producten en het ah logo. Ziet er heeeel professioneel uit, zelf uitprinten, klaar! (en gratis) Heb trouwens net voor 70 euro boodschappen besteld op albert.nl. Ze verkochten nog het geld (munt en briefgeld) voor 1,29, en een pinautomaatje voor 4 euro. Krijg er 10 mini's bij. Ze gaan per vijf in een envelop, dus krijg je bij 70 tot 150 euro 10 mini's. Dan heb je dus een mini per 7 euro. Geef je meer uit dan 150 euro, dan krijg je er toch maar 15, dus dan is het weer minder voordelig. Ook niet eerlijk. Maar goed, in mijn geval pakt het dus gunstig uit. Ben heel benieuwd welke ik krijg en wacht vol spanning af...
OPROEP: Supermarktacties - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Voor diegene die nog even hun gevoelens kwijt willen..
lol.. ze zitten ook allebei nog in de doos... uh.. hoe komt het karretje dan op de foto? edit: het is denk ik alweer aangepast? zie nergens 60 euro..
Ik vind 't een erg leuke actie! Het winkeltje zelf is geweldig, het karretje etc. ook, inderdaad een beetje jammer van de papieren dingetjes. Ik heb het winkeltje overigens niet, maar de gastouder van Dennis wel en die heeft er heel veel kinderwinkelspulletjes van de Action bijgehaald, wat grotere verpakkingen en incl. een karretje enzo, erg leuk! Misschien een tip voor wie niet alles bij elkaar gespaard krijgt.