ze zijn duur - maar verder oke. Maar ik vind dat het merk CROC toch steeds meer gewone schoenen maakt. En verder vind ik ze als werkschoenen (in diverse werkklimaten) ideaal. Dus ik ben sowieso allang 'om'.
Ik vind ze er voor sneeuwlaarzen nog best 'leuk' uitzien. Ik zie 9 van de 10x veel lelijkere dingen. Dus ja als ze alleen voor in de sneeuw zijn dan vind ik ze wel leuk.
Bij Zalando 64eur. Bij Bristol zijn ze 69 eur.. maarja daar betaal je er geen verzendkosten bij Ik heb ze wel gekocht. Bij de Bristol. In het zwart. Daar stonden gewone sneeuwlaarzen voor ook nog 49eur. Scheelt maar 20eur. Al hadden ze er ook staan voor 19eur, maarja dat was echt mindere kwaliteit.
voor de sneeuw ja maar sowieso niet bruin maar voor als winterlaars tja vind ik ze niet mooi vind het echte snowboots achtig hebben
Als sneeuwlaarzen lijken ze me heerlijk warm en vind ik ze ook best leuk! Maar ik zou ze niet als gewone, winterlaarzen dragen denk ik. Vind ze niet geweldig mooi, maar ook niet lelijk, gewoon leuk dus .
Ow ik vind ze wel leuk. Lekker sportief en niet teveel poespas. Tis maar voor de sneeuw hoor/boswandeling met vies weer.
Ja precies. 23dec gaan we met het werk een wandeling maken van zo'n 7km(teambuilding) en daarna uit eten. Ik vind ze goed hiervoor! Daarvoor zocht ik ze en ook gelijk iets voor het strenge winterweer. Ik vind ze net wat leuker dan andere sneeuwlaarzen.
Ik ook! Die 'gewone' zijn ook maar zo gewoontjes En je kan hier weer ff mee vooruit. Ik heb ze gekocht voor Jayden in blauw.. zelf zou ik ze ook wel willen, kon mijn maat alleen niet vinden toen.. Van 't weekend toch maar eens gaan neuzen!
Prima voor de sneeuw toch? Geen enkele sneeuwlaars is in mijn ogen modieus, dus joh... warme voeten heb je iig, dat is het belangrijkste.