Grappig, ik heb dat zelf dus helemaal niet. We zitten naar Sinterklaas te kijken, niet naar Bram of Stefan. Ben ik gewoon veel te nuchter voor vrees ik haha
Joh die man is net een uur bezig, geef hem even de tijd Haha hoorde hier al een kindje schreeuwen op straat (haar vader was buiten de auto aan het wassen) 'Papa het grote boek is weg! Nu krijgen we geen cadeautjes!' Moest er wel om lachen
Hij doet het goed hoor. Je moet het ook maar even doen hè... DE sint spelen, terwijl iedereen jarenlang Bram gewend is. Mijn dochter is trouwens totaal niet onder de indruk, die wil K3 kijken.
Ik vond hem ook te uitbundig voor een sint. Als je 500 bent kan je niet meer zo hard zwaaien en lopen hoor. Levi was ook niet onder de indruk. Liep na een kwartier al voor de tv weg
Isabella ook pas dit jaar. Ze is nu dik 4 en nu pas vindt ze het op tv leuk. Daarvoor helemaal niks aan
Ik vind het een waardig opvolger. Je moet het maar durven om in de voetsporen van Bram te treden! En voor de kids maakt het echt niet uit. De maffe Klaas hier in het dorp lijkt er in zijn geheel niet op en ook die valt elk jaar in de smaak! De kids liggen hier op bed. Heb alleen zitten kijken vanachter de pc. Tja. Je bent Sint-freak of niet
Ik vind dat hij het super heeft gedaan...laat hem ook even in de rol groeien. Enige jammere...zn mijter stond achterste voren, terwijl in het filmpje dat ze naar averecht liepen stond hij wel goed. Maar dat is een detail.... Verder petje af voor de nieuwe sint.
vin het 100 procent meevallen, ik vond dat hij het leuk deed. Alleen op een gegeven moment zwaaide die met zn armen heen en weer, en dat ging wel heel soepeltjes voor zo'n oude sint maar ach deze zal er weer een paar jaartjes tegen kunnen.
Ik moet heel eerlijk toegeven dat het me reuze meevalt.. ik vind hem echt een waardige opvolger.. het lijkt me niet gemakkelijk om in de voetsporen van Bram te treden.
Hij doet het prima, echt een sinterklaasgezicht en vooral belangrijk een sinterklaas stem! Goede opvolger hoor!
ik vind hem heel leuk. ik vond het wel even spannend. maar het is me 100 % meegevallen. hij moet nog een beetje in zijn rol komen, maar ja het is dan ook een rol voor een miljoenenpubliek. dat is niet niks natuurlijk. gaat helemaal goedkomen met de echte sint van onze kindjes
Tja Bram blijft de enige echte. Ik moet er nog even aan wennen. Ik vind dat ´Kees´ een minder vriendelijk gezicht heeft. En hij is inderdaad erg fit. Ach over een paar jaar weten we niet beter.