Ik dacht voordat het begon ook van oh neee, Bram doet het niet meer, hoe nu verder ( )? Maar het viel me 100% mee, ik vind dat hij het hartstikke leuk doet en de kids vonden het zo te zien geweldig. Dat is het belangrijkst natuurlijk.
over 30 jaar als deze sint door ouderdom moet stoppen zijn het onze kinderen die hetzelfde denken als wij nu doen. Heb het niet gezien trouwens want dochter lief wilde sissie (visje/nemo) kijken.
Hij doet het goed hoor! Maar moet er wel aan wennen, de oude sinterklaas was voor mij ECHT sinterklaas.
sinterklaas is sinterklaas voor een kind. Die van ons daarnet had mega make up op. Ach ja...hij is de sint volgens docherlief die het toch nog niet ziet. Moet alleen wennen aan de stem. Zie echt Flodder Kees voor me. hahahaaa
Ik vind het een goede sinterklaas, zou het niet beter kunnnen!!!! Moet voor die man ook overweldigend zijn zo'n 1e keer na tig jaren Bram als sint.
Vond em iets te druk, zoals iemand al zei: hij rende nog net niet de kade op. En ook een stuk minder statig als de oude sinterklaas. Maaaar het was wel z'n eerste keer, dus vond 't em opzich wel goed doen.
ik vind deze sint leuk, hij is echt met zn tijd meegegaan. En ach die kinderen vinden het geweldig en daar gaat het om.
De nieuwe Sint vond ik hartstikke goed gaan, maar de nieuwe Amerigo....Pfoehhh, die vond het af en toe wel heel erg spannend....
Jawel leuk toch! Ik moest wel lachen om die mijter.. die zat verkeerd ofzo.. hectiek! En ja, wel wat actiever en uitbundiger Bram zal nooit 100x gezegd hebben: wat een lieve kindertjes. Maar kinderen letten daar niet op die denken alleen maar: leuk hij vind ons lief, we krijgen kado's yes!! Over paar jaar weten we niet beter. Bram was trouwens altijd wel heeeel erg gevat voor een Sinterklaas, denk dat 'Kees' dat ook minder heeft...
ik vind hem goed, hij beweegt idd wel vlotjes, maar welk kind wat gelooft ziet dan nou. Het lijkt mij voor hem heel moeilijk om in de voetsporen van bram te treden. Er ligt een enorme druk op zo'n man.
Al was hij idd iets actiever dan Bram, voor de eerste keer was het niet gek! En de nieuwe Amerigo moest ook even wennen, had ik het idee.... Maar dochterlief had meer interesse in de pieten, of die wel zouden komen of niet...
Die stem lijkt wel echt goed op die van Bram. Ik vind dat hij het goed doet. Ik was wel benieuwd trouwens. Heb niet alle reacties gelezen wie is sinterklaas nu? Had nog niet gegoogeld.
Ja klopt, daar was ik al wel achter. Maar bedoelde dus dat ik me daar verder niks van kan herinneren, het zegt me niks, die naam. Als ik de man zie dan denk ik gewoon 'ja dat is sinterklaas', net zo goed als ik dat met Bram of Stefan denk