Ik vond dat hij het erg leuk en goed deed. Bij sommige gebaren kon je wel zien dat het Kees is. Zeker nu Flodder weer op tv is. De droge humor van Bram vond ik altijd geweldig.
Ik vond het een beetje een raar idee. Toch in mijn jeugd altijd de oude sint gewend. En het idee dat "Kees Flodder" dan de nieuwe sint zou worden vond ik maar niets. Maar na de intocht van vandaag is me mening echt bijgesteld. Vond dat hij het heel leuk deed en er ook als een echte sinterklaas uit zag.
Ik vond 'm erg leuk! Je merkte wel dat het z'n eerste keer was, maar dat vond ik juist wel leuk. Natuurlijk blijft de oude Sint 'mijn' Sint, maar ik vind de nieuwe een prima Sint
Hij had zijn mijter verkeerde om zaterdag Het is jullie vast niet ontglipt dat Sinterklaas gisteren weer in ons landje is aangekomen. Echter leek het erop dat de nieuwe Sint, gespeeld door Stefan de Walle zijn mijter verkeerd op zijn hoofd had zitten. Stefan heeft de rol van Bram van der Vlugt als de Sint goed opgepakt. Deze fout blijkt dan ook veroorzaakt te zijn door de zogenaamde "Mijter Piet". Deze piet heeft beloofd zulke grove fouten niet meer te maken
Leuke vent en doet het goed. Het is geen Bram, maar deze doet het weer op zijn eigen manier. Ook die hints die hij af en toe geeft: "Ik doe dit toch niet voor de eerste keer "
ik heb niet alle reacties gelezen... maar hij zwaait een beetje snel voor een oude oude man. Voor de rest geen commentaar.
Ik vind deze sint eigenlijk tot nu toe wel erg goed. Bram was ook goed, maar de laatste jaren vond ik hem wel een beetje sjagerijnig, minder kindvriendelijk en was hij bijna niet meer op tv. 'vroeger' zag je sinterklaas bij elk programma, de laatste jaren alleen nog bij Paul de Leeuw (lekker leuk voor kinderen, en ook na bedtijd), en het kindersongfestival. Ik hoop dat deze sint wel weer wat actiever en vriendelijker wordt dan Bram was de laatste jaren...
bij ik hou van holland was hij ook altijd (ook geen kinderprogramma oke) - maar we hebben nu het Sinterklaas journaal en films. Programma's als de mini playback show enzo die kinder/familie shows zijn er ook niet meer volgens mij.
Ik hoop wel dat hij het nog lang blijft doen zodat onze kinderen ook opgroeien met maar 1 sinterklaas
Ze hadden ook al op de radio gezegd zaterdagmorgen voordat de optocht begon, dat de Sint de nacht heel goed had geslapen, en ook een nieuwe mijter en mantel had, dat het daarom was dat hij er jonger uit kon gaan zien en bewegen.
ik heb hem nog niet gezien,,, kheb ook nog geen kindere ben wel nieuwsierig volg t stiekem altijd wel ze maken er wel elke x wat leuks van vnd ik
Nieuwe tijden. Vind het wel knap dat een vent van 46 de Sint speelt. Hij heeft veel gewerkt met de oude Sint en de stem doet hij goed, maar dat uitbundige zwaaien en die snelle tred daar moest ik wel aan wennen. Hopelijk gaat ie lang mee.
Tja hij deed het prima hoor maar ja voor mijn gevoel was ie het net niet....maar ja dat ik ook omdat ik me zo belachelijk vast houd aan de "echte" sint Hij was gewoon sint zolang ik me kon herinneren....zal m missen!
Ik vind dat hij het goed heeft gedaan! Hoe mn nichtje straalde toen ze recht in dr gezicht een : hoi hoi kreeg van de sint! Vind het ook een beetje jammer dat hij zoveel commentaar ook krijgt, lekker boeiend, die kinderen vinden alle 1000 andere ''hulp'' sinterklazen ook de echte.
Daar heb je gelijk in hoor! Het gaat om de kids en niet "meer" om ons Onze tijd hebben we gehad hahaha