Ik heb genoten van hem. Ik mis Bram wel, dat is mijn Sint! Maar ik vond dat Stefan het geweldig deed en superlief was voor de kindjes. Dat uitbundige, tja, de kinderen reageren er prima op en hij was enthousiast. Kom op, tis zn 1e keer!
Mijn man was de intocht aan het kijken, en hij zei dat Sinterklaas wel vlot kon lopen ondanks zijn leeftijd. Verder heb ik de intocht niet echt gevolgd, ik was met ons zoontje aan het puzzelen, en mijn man was Sinterklaas aan het kijken.
vind hem ook goed. Idd zelfs de stem lijkt best veel op die van Bram Uitbundig is ie zeker hihihi Wat ik wel vind.... hij heeft zo'n donkere blik. Als je begrijpt wat ik bedoel. Niet een gemene blik hoor. Maar gewoon donker kwa kleur. Zwaardere wenkbrouwen denk ik dan Bram.
Dit viel mij inderdaad ook op. De oude sinterklaas had meer iets sereens, iets van waardigheid over zich, door hoe hij zich bewoog. Verder viel het me reuze mee. Ik ben iemand die heel slecht tegen verandering kan en ik vond het heel stom dat er een nieuwe sinterklaas kwam. Dat kon nooit "de echte" zijn. Maar ik vond dat hij het heel goed deed! Het was gewoon sinterklaas!