Oh jee...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door September300, 28 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. September300

September300 Nieuw lid

16 sep 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    hoi dames. Een tijd meegeschreven onder een andere naam maar de login gegevens kwijt dus even een nieuw account aangemaakt.
    Even achtergrondverhaal: gestopt met anticonceptie omdat ik me veel prettiger voel zonder. Dus maken gebruik van condooms en ik doe ovulatietesten zodat ik ongeveer weet wanneer mijn eisprong kan zijn.
    Heb per ongeluk de extra gevoelige testen besteld dus had de hele maand vrij donkere lijntjes waar ik bij normale ovulatietesten vrij licht blijf tot de piek. Maar 17 okt was deze even donker als de controlelijn en heb niet meer verder getest. Achteraf gezien twijfel ik of het wel echt de piek was, of doordat ik de extra gevoelige testen had, dat ik eigenlijk door had moeten testen tot de testlijn extra donker was...
    Laat het nou zo zijn, dat op diezelfde dag het condoom gescheurd is. Vlug een morning-afterpil gehaald en ingenomen.
    Ik heb van 23-26 oktober bloedingen gehad (zou dan van ongeveer 5-8 dpo geweest kunnen zijn, als het ei de dag na test gesprongen is). Deze waren soms wat heviger en soms enkele druppeltjes.
    Ben op en af misselijk geweest de afgelopen dagen en gisteren en vandaag had ik constant het gevoel van een toeschietreflex, welke ik goed herken van mijn eerste twee kinderen. Er kwam op dat moment geen vocht uit, maar met even masseren wel merkte ik later in de douche. Best van geschrokken en vanochtend maar een test gedaan. Ik denk daar vaag iets op te zien maar het kan ook heel goed een indrooglijn zijn. Ga uiteraard de komende dagen verder testen om het te bevestigen of uit te sluiten, maar vind het erg spannend. Herkent iemand dat gevoel van toeschietreflex voor menstruatie of als symptoom van vroege zwangerschap?
    Vind het erg spannend. Zou niet gepland zijn maar stiekem kriebelt het wel..!

Bijgevoegde bestanden:

2. September300

September300 Nieuw lid

16 sep 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Bewerkte variant

Bijgevoegde bestanden:

3. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Ik zie zeker een streep!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier staat geen streep op:). Alleen een witte streep..
    Als. Je al klachten hebt van een zwangerschap zoals het towschiet reflex. Was er nu al een duidelijke streep zichtbaar...

5. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Ik zie op de originele foto niets, de bewerkte wel maar dat kan volgens mij ook een voorgedrukt streepje zijn die door het bewerken zichtbaar word.

6. KaatjeB

KaatjeB Actief lid

29 sep 2019
    192
    152
    43
    Vrouw
    Ik had vorige ronde (niet zwanger) ook wat vocht uit mijn tepels zonder het tsr gevoel. Bij tweede zwangerschap wel het tsr en vocht en toen was ik wel zwanger. En toen had ik een super licht lijntje maar wel goed te zien op de test.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Ik volg je even ;)
    Op de eerste zie ik niks op de bewerkte wel maar lijkt mij zo meer de streep waar hij zou moeten staan als je zwanger bent. Niet roze iig

7. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik zie ook een witte streep. En inderdaad als je klachten van een zwangerschap zouden zijn dan zouden ze geheid heel goed zichtbaar moeten zijn op een zwangerschaps test. Ik hoop dat de test negatief blijft voor je!

8. Joel1981

Joel1981 Niet meer actief

Ik zie een streepje...

9. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Ja ik zie ook wat!
    Ik ‘weet’ voel aan mijn lijf dat ik zwanger ben en tot nu toe klopte dat ook altijd.
    Maar ja je weet het nooit zeker totdat je een 2e streep ziet

10. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Nog opnieuw getest?

11. September300

September300 Nieuw lid

16 sep 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Negatief getest nog dus vermoed dat het inderdaad een indrooglijntje/voorgedrukt lijntje was. Maar ben wel twee dagen overtijd. Ook te verklaren door morning after pil.
    Óf dat de bloeding rond 5dpo al mijn menstruatie was.

Deel Deze Pagina