wat vreselijk voor je! Eindelijk de eerste horde genomen met succes en dan toch weer terug naar start.... Heel veel sterkte!
Ook dat nog! Ik hoop wel dat het uit zichzelf oplost en dat niet je hcg ineens weer stijgt. Bbz blijven eng
Vandaag een stijging na 2 kleine dingen.... Vanmiddab 1400 afspraak ben wel zenwachtig..... Hopelijk niet nog een operatie....
Super lief dat je het vraagt! Afgelopen week elke 48 uur Controle in zh gehad. Zondag nog een erge pijn aanval gehad maar sinds gisteravond ben ik gaan vloeien! Dus ik heb goede hoop dat mijn lichaam het zelf opruimt Dan Kunnen we starten met afsluiten en verder gaan. Vrijdag nog zh controle. K zie dat jij het wel kan herkennen hoe het is helaas.
Ah wat 'fijn'! Het is toch het fijnst als het vanzelf komt. Ja, helaas ken ik het maar al te goed ik hoop echt dat jullie snel een positieve test en een heel mooie baby mogen krijgen! Denk aan je!
Vandaag controle gehad. Hcg 9 en lichaam alweer gestart met nieuwe cyclus. Wij zijn blij met dit resultaat. @Beheer hij mag op slot. Dank