Het is wel geen babynaam, maar ivm een poll wil ik deze post graag hier plaatsen. Het is de naam van mijn man en zoontje in het hebreeuws, of hun voorletters. Welke afbeelding vinden jullie het mooist?
nr 2 - nr 3 ook wel, maar die lijkt net op een logo van een winkel(keten) ofzo. Niet specifiek één, maar omdat het net 2 gewone letters zijn... 1 is te lang...
Wil je dat het herkenbaar is als Hebreeuws of wil je sierlijk? Sierlijk is mooier maar doet de herkenbaarheid van de letters beetje vervagen, jammer als je om bepaalde reden(?)juist voor Hebreeuws zou kiezen als het minder herkenbaar is. Maar goed tattoo heb je voor jezelf dus als jij weet wat er staat is dat genoeg
ik kan de hebreeuwse taal lezen, dus het is niet om een andere reden. Voor mij is het dus gewoon leesbaar, de soort letter (sierlijk of niet) maakt niet uit dan.
als ik jouw ontwerp zie zou ik eerder zeggen dat het arabische kaligrafie is (ik kan arabisch en hebreeuws lezen), maar goed als jij zelf weet wat er staat en het mooi vindt: go for it! Het heeft zeker iets sierlijks...maar voor de leesbaarheid zou ik persoonljik voor nummer 2 gaan.