Om het wat makkelijker te maken en omdat er een naam is bijgekomen toch maar een.poll gemaakt Willen jullie nog een keer stemmen? Jullie zouden erg helpen Welke naam voor onze 2e meid past het beste bij de naam van onze dochter Rosalie? Rosalie & Emma Rosalie & Milou Rosalie & Esmée Nogmaals bedankt hoor!!! Liefs
Milou vind ik leuk! Esmée klinkt zo zeurderig. Nee, zie daar geen leuk, spontaan en vrolijk meisje bij, meer een jengelig zemelig kind. Emma blijft populair dat is minder maar is ook tijdloos, dat tijdloze vind ik wel prettig bij een naam. Maar Milou is veruit de mooiste!
Hoi! Nou het is een echte strijd tussen emma en Esmée Vind het nog wel lastig hoor! Het ligt echt dicht bij elkaar en het lijkt er op dat het beide erg goed kan en dat het een smaak kwestie is.... Denk denk peins peins ... :-/ Wel echt geweldig dat jullie ons zo willen helpen! Liefs!
1. Esmee 2. Milou 3. Emma Vind alledrie je namen leuk en bij je andere naam passen! Wat me opvalt op het forum is dat over het algemeen namen uit de top10 het altijd wel goed doen (daarom zijn het natuurlijk ook top10 namen ), dus logisch dat Emma veel stemmen krijgt
Ik vind Emma wel mooi, maar veel te populair. Milou vind ik leuk en pittig, Esmee vind ik een beetje ordi. Ik vind qua klank Milou ook het mooiste klinken bij Rosalie (dat vind ik een heel mooie naam trouwens!) Wat vind je trouwens van een andere naam bij Rosalie? Bijvoorbeeld Mylène, Marilène of zo?