Aangezien we graag een kindje willen, zaten we pas te brainstormen over namen. Lekker vroeg haha... We zitten redelijk op een lijn. Ik heb al jaren twee jongensnamen in mijn hoofd en gelukkig vind mijn vriend die namen ook erg mooi. Voor een meisje wil ik graag iig de naam Elisa omdat dat een vernoeming is. Maar nu komt het; we willen graag twee of misschien drie namen geven... Hebben jullie misschien een idee voor een naam erbij? Het maakt niet uit of Elisa de eerste of tweede naam is.
Leuke naam! Een paar suggesties voor eerste of tweede namen die er leuk bij staan, heb verder geen idee wat voor soort namen je leuk vindt dus van alles wat: Benthe Bijou Carmen Celeste Chloë Dahlia Darla Delia Emma Fenne/Fenna Fiene Ghislaine Gabriëlla/ Gabriëlle Hazel Hester Isobel Jenna Joanna Jolien Kira/ Keira/Kyra Kathelijne Lorraine Luna Maggie Mylène Milou Nadine Nevaeh Ninette Noëmi Olivia Priscilla Puck Quin Rain(e) Ruby Rowena Saffiera Sienna/ Siënna Sierra/ Siërra Sterre Shelley Talitha /Tabitha Tara Tessie Valérie Vanity Viënna/ Vienna Vera Veerle Wendy Yara Ymke Zoë Zara Hopelijk zit er iets voor je tussen! Succes!
Elisa Jasmijn Elisa Manouk Elisa Julie Elisa Lotte Elisa Sophie Elisa Roos Elisa Merle Elisa Fleur Elisa Bente Elisa Mirthe Elisa Fenne Elisa Josephine Elisa Marit Elisa Karlijn Elisa Nathalie Elisa Cathelijne Elisa Roosmarijn / Rozemarijn Elisa Jolijn Elisa Madelief Elisa Olivia
Dat is inderdaad erg mooi! We hebben natuurlijk nog lang genoeg tijd om iets te bedenken maar zie wel wat opties voorbij konen waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Thanks!