Dat we graag een tweede kindje willen, als dat ons gegeven is, staat vast. Wanneer we daar voor gaan, is nog niet helemaal duidelijk. Mijn eerste zwangerschap had ik namelijk HG en ik ben als de dood dat dat bij de tweede weer gebeurd. Wel zijn we al op zoek naar namen. Deze willen we graag voor de zwangerschap vast hebben staan, juist omdat ik tijdens de vorige zwangerschap nauwelijks iets heb kunnen lezen zonder over te geven. Onze dochter heet: Lara. Nu vind ik jongensnamen heel erg lastig en vooral omdat mijn vriend en ik hierin helemaal niet op 1 lijn liggen. Voor een meisje hebben we op het lijstje staan: Nina en Nola Ik vind Lize, Lore en Noor ook heel leuk, maar die komen er niet door. Voor een jongen: Roïn en Lenn Mijn favoriete naam is Kai, maar die komt er met geen mogelijkheid door! Wat vinden jullie, afgezonderd van dit lijstje, echt een mooie naam bij Lara
Lara en Veerle Lara en Myrte Lara en Marit Lara en Stella Lara en Jalou Lara en Thirza Lara en Elena Lara en Julie Lara en Dex Lara en Sepp Lara en Vigo Lara en Yoah Lara en Brent Lara en Joas Lara en Mias Lara en Fern Lara en Felan Lara en Kyan Lara en Milan Lara en Mylo/Milo Lara en Yari Lara en Ronan Lara en Niven Lara en Brenn Lara en Foss Lara en Tren Lara en Ravi
Ik vind jullie jongensnamen er beide mooi bij passen. Kai is mooi maar past er minder bij. Misschien nog Lara en Kaïn Lara en Boaz Lara en Roué Lara en Thio Lara en Thias Lara en Krijn Lara en Siebe Lara en Éleon
Zelf zou ik gaan voor een naam die niet begint met een L of eindigt op een -a. Vind dat zelf al gauw te jut en jul. Van jullie favorieten blijft dan alleen Roïn over, maar dat vind ik dan weer zó een andere categorie dan Lara, dat ik die ook niet zou doen. Maar goed, wat anderen ervan vinden maakt ook eigenlijk weinig tot niets uit. Gezien jullie Nina en Nola leuk vinden zou Nila nog een optie kunnen zijn. Daarnaast denk ik (voor jullie) aan Lara en... : Nova Liva Mila Aurora Fiona Cato Quincy Esmee/ Esmée Fien/ Fiene Jinthe _____ Quin Tijn Thijs Gijs Teije Jelte Jesper Casper Milan Silvan