ik vind maartje het leukst! Lotje vind ik een vreselijke naam... voor een klein meisje wel lief.. maar voor een volwassen vrouw niet echt
Ik vind het wel leuk. Lotje vind ik ook het minst leuk maar ik vind Lott wel erg leuk! Guusje en Lott en dan bijnaam Lotje is ook een optie. Noortje en Maartje zijn idd de beste keuzes samen met Guusje. Saartje vind ik ook echt leuk. Maar dan toch liever Saar en Saartje als bijnaam. Daantje vind ik niks! Josje Loesje Floortje Eefje Roosje
Ik vind Noortje het leukst, maar denk dat dat als snel Noor wordt, Maartje blijft eerder Maartje denk ik, vind ik ook wel kunnen. Lotje vind ik niet zo mooi.
Ik zou zelf kiezen voor Lotte (Guusje en Lotte klinkt leuk), en dan als koosnaampje zou ik haar Lotje noemen.
Ik vind ook twee x tje een beetje veel van het goede, maar vind van je rijtje Noortje een hele leuke naam.
Ik vind Noortje het leukst uit jouw rijtje maar ook dat vind ik niet zo'n geweldige naam.. Zoals meerdere meiden hier al zeggen: 2 keer -je erachter is naar mijn mening ook iets teveel van het goede. Ik zelf zou dan eerder kiezen voor een naam die eindigt op ke of te. Een collega van mij heeft 3 dochters: Imke,Dieuwertje & Mitte.
Noortje vind ik mooi (Noor vind ik noch mooier) Maartje vind ik best aardig en Lotje vind ik, eerlijk gezegd, niks. Te weinig 'power' zeg maar, te kleine meisjesachtig. Misschien geinig voor een piepklein beebke, maar niet voor een volwassen vrouw.
Bedankt voor al jullie reacties! We zien inderdaad maar af van Lotje...... Het gaat nu tussen Noortje, Maartje of ...Madelief! Groetjes, Bente
Maartje en Noortje vind ik beide heel mooi.Ik vind Norah of Saar heel mooi bij Guusje..Heeeeel veel succes bij de beslissing!! groetjes
guusje en daantje heel erg leuk anders noortje vind ik ook lief en stoer klinken guusje en chrisje vind ik ook leuk staan guusje en suzie