Heb een klein vraagje mijn kleine man van 4 maanden draait van rug naar buik maar nog niet terug hoe lang duurde dat bij jullie kleintjes. Daarnaast is ie sinds 2 dagen erg actief lijkt wel of ie niet moe te krijgen is vind het wel gezellig hoor maar hij slaapt overdag bijna niet. 2 keer drie kwartier ongeveer. Geeft niet hoor maar vind het erg weinig. 's avonds gaat ie om 21.00 uur naar bed dan om 7 uur s,morgens fles en dan nog even slapen tot 9 uur. Hij is ook gewoon de hele dag gezellig hoor. Herkennen jullie dit groetjes kim
ik heb een kleine dame van bijna 4 maanden en die is ook ontzettend veel wakker. Alleen in de wagen slaapt ze vrijwel meteen. Tussendoor een paar kleine hazeslaapjes en na de laatste fles van 21:30 slaapt ze tot 07:00. Ze draait wel van buik naar rug, al sinds 2 weken, en nu wil ze van rug naar buik maar dat lukt haar niet. Gevolg: gefrustreerd meisje die zich echt kwaad maakt haha. Ik zie t allemaal wel, mijn zoontje was zooo anders. Deze is veel pittiger en wil veel meer. Sem was een relax baby geloof ik. Geniet lekker van je kleine als ie zo actief en helder is..als ie moe is valt ie wel om hoor.
ja hier ook door de 4 mnd sprong! hier van rug naar buik...van buik naar rug lukt nog niet...is ook lastiger, omdat ie dan zn armpje anders moet doen... hier veeeel geluidjes, ook nieuwe , kraaien, veel lachen hardop, en allemaal nieuwe dingetjes!
hier juist andersom, mijn dochter is een kei in rollen van buik naar rug, had zoonlief ook, ziet er ook makkelijker uit, dan is het gewoon even gewicht 1 kant op gooien en hoepla..... maar iig, ze kon het met 4 maanden.....en nu is ze 5 maanden maar kan nog niet van rug naar buik, zoonlief kon dit ook pas met 7 maand
wat grappig hier ziet van rug naar buik heel makkelijk eruit...hij gooit zn benen in de lucht en hoofd btj kantelen en het gewicht is verplaatst haha...ben benieuwd wanneer ie terug gaat