Ik heb die voor ons zoontje gekocht in september. Dit dekbed is niet zo zwaar als een normaal 1 persoons en daardoor veiliger kreeg ik te horen. Ik vond hem in de winter wel te dun dus moest er een extra deken op doen. Het hoofdkussen is erg fijn.
Haha wat een grapjassen hier allemaal.. Ik heb er niet veel verstand van TS maar ze zien er wel lekker zacht uit.. Wel raar dat je bij kleur de opties Dekbed en Hoofdkussen krijgt, in plaats van ook daadwerkelijk kleuren?
kan trouwens niet goed zien of het gestikt is of dat na een tijdje de vezels bij elkaar klonderen 300 g is ook niet super veel vulling, denk ik, hangt ervan af hoe koud het in de kamer is
Ik zou dan het 4 seizoens dons dekbed van de action halen die zijn luchtig en warm genoeg dus niet te zwaar en ook niet duur! De 200x200 is 50 euro meen de 1 persoons nog geen 30 euro
Tis 100% polyester, lijkt me erg klam in de zomer. Ik heb voor mijn dochter een 50% dons 50% polyester bij de Hema gekocht, was geloof ik iets van 50 euro. Die bevalt prima.
Ik heb een peuterdekbed van de hema gehad en die beviel goed. nu heb ik een 1-persoonsdekbed ook bij de hema gekocht en de 2 lagen zitten maar met 4 drukkertjes vast. Nu kan ik dus iedere avond de dekbedden recht leggen en dus de hoes eraf en erop doen. Die raad ik niet aan.
ik hou niet van poly vullingen... bij de aldi (in NL dan wel) hebben ze nog stapels liggen met schapenwol... en die zijn heerlijk...warm in de winter.. en koel in de zomer en daar ook niet zo duur..
Ik heb er twee voor Llebei de kids precies deze van de link. Eentje is er 3jaar oud de andere ander half jaar oud. Heb er geen problemen mee .vind fijne dekbedden
Maar bij de ikea hebben ze alleen 150x200 cm dekbedden. En dan moet ik altijs bij de ikea dekbedden kopen en nergens anders.
Ik denk dat die uit de link ook goed is hoor, maar wij hebben voor onze dochter een 4 seizoenen dekbed bij de hema gehaald, wel wat duurder, 60 euro, maar die is echt heerlijk! Wij gaan deze winter onze ikea 4 seiz weg gooien en ook bij de hema nieuwe halen. We zijn gewoon jaloers op onze oudste haha
Wij hebben allerlei dekbedovertrekken en die passen altijd dus volgens mij is het idd gewoon 140 x 200
mijn dochter heeft dit dekbed (2 1 peuter en 1 1pp) ik vind het wel fijne dekbedden, ze zijn licht, maar warm genoeg, ze klaagt nooit dat ze het koud heeft, ze zijn lekker donzig, vulling blijft goed op hun plek.
Nou eindelijk een dekbed bij hema gekocht. Een 4 seizoendekbed voor 28 euro. Die zit nog in de verpakkig moet nog zien hoe die is. De maten van De dekbedden bij de ikea( hier in Belgie) zijn 150x200.