Wij hebben een 2 jarige dochter die Y.U.N.A heet. Uitspraak: (JUUNA) We hebben vandaag te horen gekregen dat er een meisje bijkomt! We zijn op zoek naar een nam wat er bij past. Een naam zoals Nova of Mila ed. Maar dan wat origineler. Een naam met 2 lettergrepen vinden wij wel passend, maar we staan open voor andere ideeën! Wie kan ons helpen!?
Y.u.na en Veerle Y.u.na en Sterre Y.u.na en Daphne Y.u.na en Jade Y.u.na en Fenne Y.u.na en Lieve Y.u.na en Lenthe Y.u.na en Benthe Y.u.na en Dewi/Demi Y.u.na en Thamar Y.u.na en Yette Y.u.na en Arwen Y.u.na en Linde Y.u.na en Reza Y.u.na en Lotus Y.u.na en Noa Y.u.na en Romée Y.u.na en Fiji / Gigi Y.u.na en Lois Y.u.na en Senne Y.u.na en Zola Y.u.na en Elin Y.u.na en Lily Y.u.na en Ninthe Y.u.na en Indy Y.u.na en Isis Y.u.na en Ivy Y.u.na en Eden Y.u.na en Marin Noem maar wat verschillende namen op!
Y.U.N.A. heet van haar tweede naam MIA Mauw: wauw! Wat een namenlijst! Lotus vind ik mooi, en Zola Staan in ieder geval op de lijst. Nog meer ideeën zijn welkom, want we zijn er echt nog niet uit!
Alix - Améa - Anniek - Anou - Arwen Babet Carize, Carlize - Carmen - Caró - Cassy - Charlie - Cleó - Coco Daisy - Dalia - Dani - Dania - Danthe - Diede - Donna Ebbi / Abby - Eden - Eliana - Elizan - Elle, Ella - Ellis / Elles - Else, Elsa - Emmy - Estée - Evanne - Evanthe / Evante - Eve - Evie Farah - Faya - Fem / Femm - Flore Gaia - Gigi - Gwen Ilvy / Ilvie - Imee - Imme - Isha - Isis - Iva - Ize - Izzy Jacky / Jackie - Jada, Giada - Jara - Jazz - Jess - Jody / Jodie / Jodi - Jola - Jolé / Jolee - Jools / Jules - Júle / Jule - Julee / Julé - Juliet Kaia / Kaya - Kató - Kensi, Kenza Lani - Laure - Laurie - Lea / Leah - Leanne - Lenne, Lenna - Lente / Lenthe - Lexi / Lexie - Lia - Liene - Lila - Lilja - Lilly - Lima - Liva - Lizze / Lisse, Lissa / Lizza - Loïs - Lonne, Lonna - Lonne, Lonna - Lore, Lora - Lotis - Loua - Lova / Lóve - Luce - Lucy Madée - Mae / May - Maia / Maya - Maila - Maira - Maisa - Manou, Marlou - Maren - Marly / Marlie - Marrit, Marit - Mea - Meie - Mena - Mika - Miley - Milla, Mille - Mira - Mirre - Mone Nanna - Nele - Neva - Niene - Nika, Nieke - Nila - Ninthe - Nissa, Nessa - Niva - Noélie - Noëlle - Nola - Nolé / Nolee - Nona - Nore - Nouva - Novy / Novi / Novie Philou - Pia - Pip, Pippa Quincy Reva - Rhodé - Robi / Roby - Robine - Robbin / Robin / Robyn - Romée - Ronja - Rose - Rosie - Roxy - Ruby Sari - Sascha - Serra - Sia - Siënna - Sinne - Sky / Skye Tamar - Tesse - Tessel - Tibbi / Tibbie / Tibby - Tirza - Tori / Tory Vea - Vere - Vianne - Viënne / Viènne, Viënna / Viènna - Vita, Vida - Vive / Vieve Yael / Yaël / Yaèl - Yaren - Yente / Yenthe / Jente / Jenthe - Yentl - Yinte / Yinthe / Jinte / Jinthe - Ylva Zara - Zinzi - Ziva - Zoey
Wauw Michelle komt weer even binnen knallen Thnx! Onze top drie is nu in willekeurige volgorde: Lexi Nika Jenthe/Jinthe
Zijn leuke namen! Alleen passen ze niet helemaal bij ons. Wel een voorkeur welke je iets mooier vindt?
He meis. Sophie word t bij ons als 2e naam haha. Nika uit jou lijstje vind ik t leukst! Lijkt weer op de 1e naam van ons babymeisje n.ina
Ooh leuk! Het probleem is dat ik voor de klas sta. En bij de meest bekende namen heb ik al een beeld. En ik ben bang dat ik niet van dat beeld afkom... Ik zoek dus een apartere variant of apartere naam om die reden. Ook omdat wij dat mooi vinden natuurlijk
Leuk Lexi! Maar zelf zou ik dat eerder als roepnaam gebruiken en als officiele naam Alexandra, bijv. Maar dat is mijn voorkeur. Lexi vind ik onwijs stoer en lief!!!
Mauw, ja dat is ook een mogelijkheid ja. Maar ik ben niet zo van de lange namen. Lexi vind ik wel erg leuk, maar ben nu weer bang dat het dan wordt: lexi, sexy haha waar je allemaal niet over nadenkt!
Hmm ja, Lexi Sexi zit er dik in! Maar ben wel van mening dat op iedere naam wel iets te verzinnen valt.... En als je denkt dit is dé naam, zou ik er zeker voorgaan!! Alix vind ik ook leuk!