Wat vinden jullie van deze jongens naam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Tasjaaa, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Persoonlijk hou ik er niet van.
    Maar wij houden juist expres de namen voor onszelf omdat we niet willen worden beïnvloed door andere.

2. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ja hoor, leuke naam! En vind het echt een jongensnaam.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.615
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Klinkt als een meisje maar ik krijg altijd jeuk van namen die eindigen op ie

4. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Ik vind het leuk!

Vreemd dat er zo gereageerd is op de naam. Voor ons ook een rede om het aan niemand te vertellen.
    Het gaat er om wat jullie er zelf van vinden. Ik zou zeggen, gewoon doen!

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Nuri vind ik meer voor een meisje, Nouri dan weer meer voor een jongen.

6. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ik had vroeger een (hele leuke :D) jongen in de klas die Nuri heette, dus ik heb er een goede associatie mee en vind het best een leuke naam voor een jongen.

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ja dit. Niet leuk hoe ze reageerden terwijl jullie hen zoveel vertrouwen gaven. Als dit de naam is, trok ik me er niks van aan

8. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.806
    784
    113
    Ik zou me niks aantrekken van wat anderen zeggen, hoe moeilijk ook. Wij kwamen ook maar niet tot overeenstemming en toen we eindelijk de naam hadden (bij 37 weken!) wilde ik hem met niemand delen, veel te bang voor een dergelijke reactie. En weet je, soms moeten mensen gewoon even wennen. Het gaat om wat jullie mooi vinden!! En er is echt niks raars aan de naam Nuri!

9. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Niet leuk dat je deze reacties krijgt van mensen die je dierbaar zijn. Ik kan ook echt geen scheldwoord bedenken wat erop rijmt.
    Als jullie allebei zo enthousiast zijn als je schrijft dan zou ik zeker voor deze naam gaan! Wat anderen ook zeggen.
    De naam van mijn 1e dochter is ook apart, en ik wist dat ik daar reacties op zou krijgen. Mijn moeder vond het bijvoorbeeld niet echt iets in het begin, maar toen ze de naam eenmaal vaker gehoord had vond ze m eigenlijk hardstikke leuk!

10. MommyInHeels

MommyInHeels Actief lid

10 mei 2015
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de naam voor Nederlandse begrippen niet bruikbaar.
    Het ligt te dichtbij het werk woord neuriën.

En het heeft een super lelijke uitspraak in het Nederlands. Mensen gaan Nuuuuuuuuuurie zeggen als ze de naam op moeten lezen. Dan moet de kleine continu zeggen: Nee, ik heet Noe-rie...

11. misa

misa Niet meer actief

Niet mijn naam, maar ook niet lelijk als meisjesnaam.

Ik zou mensen de naam alleen vertellen als je het zeker weet en niet je twijfel met anderen delen. Nog meer meningen van naasten is alleen maar moeilijker...! ;)

Deel Deze Pagina