Lennox ( vind ik zelf mega mooi en staat op 1 maar ben bang dat de naam te apart is voor het kindje en iedereen ook denkt van huh bij de geboorte) Alex Senn Kay Noah Thanks meiden voor jullie mening.
Lennox vind ik ook erg leuk. Afgekort; lenny. Niets mis mee. Ik vind Senn echt een verschrikkelijke naam.
Jaaaa! Lennox superleuk. Leukste naam van je lijstje. En je kan t idd lekker afkorten, want Lenn en Nox zijn ook superleuke namen. Maar vind Lennox dan net iets meer af. Maar ik ben bevooroordeeld..
ik denk dat ik dan zo te lezen een iets andere mening heb dan de anderen tot nu toe. ik vind Senn en Kay ( mar dan geschreven als Kai) de leukste namen daarna Lennox en Alex en Noah vind ik het minst leuk.
Lennox juist heel leuk! Het komt niet super vaak voor maar het is ook zeker niet ongewoon. Misschien dat er een paar mensen zijn die de naam niet kennen, maar dat deden ze zelfs bij de naam van onze zoon en Noud is heel bekend.
Ik vind Lennox prima! Noah en Alex ook prima (Alexander dan, dat wel, omdat Alex these days nogal unisex aan het worden is)