Vond het in eerste instantie een leuke aparte naam. Totdat ik de post van iemand las die schreef dat het in het Engels dan wat klinkt als Owen. Nu vind ik Owen een prachtige naam. Maar met Noan op z'n Engels uitgesproken, hoor ik dan een beetje 'no one' (sorry ). Misschien leg ik er teveel in, maar juist in het engels uitgesproken klinkt het mij niet echt positief in de oren. In het nederlands is er geen enkel probleem uiteraard. Verder natuurlijk helemaal doen wat jij mooi vindt.
Owen is ook een mooie naam ja (grrrrr om het allemaal nog moeilijker te maken hihi) ... Ik ben ff op youtube gaan luisteren naar het liedje van Alicia Keys "no one" en dan is het echt als je de naam als No-Wan uitspreekt. Ik vind de uitspraak No-an of No-een mooi...
We weten bijna zeker dat dit de naam gaat worden en de engelse variant "nowen"dus! Ik las trouwens ook dat de naam uit Frankrijk komt, Bretagne.
Ik vind hem in het Nederlands en in het Engels wel leuk! Alleen denk ik wel dat je zijn naam dan vaak moet spellen, wil je de Engelse uitspraak gebruiken.