Hallo, Ik ben enorm aan het twijfelen over de meisjes namen.. Ben erg benieuwd naar jullie mening... We hebben twee namen die we leuk vinden.. welke vinden jullie het leukst? Eva of Liz ??
Liz! Ik vind dat Eva bij je moet passen. Uiteraard alle namen maar Eva vind ik net als Maria zo'n duidelijke bijbelse naam. Het past niet bij ons en vaak vind ik de Eva's die ik ken wat saaie types. Liz is voor mij dus een heel ander soort meisje. Stoer, vrolijk en erg creatief. Maar ik geef wel toe dat Eva uiteraad een tijdloze naam is. Ik zou dan gaan voor Eve! Dat vind ik ook beter in het rijtje van Liz passen. Of Evelyn....dit vind ik een prachtige naam. Eve en Evelyn vind ik beide net iets pittiger dan voor mij de ietwat saaie Eva.
Ik zeg ook Eva, maar meer omdat ik Liz niet zo vind. Dan vind ik Liv stukken leuker! Maar jij vast niet
Beide namen vind ik erg leuk! Je zou ook pas kunnen beslissen als jullie het meisje in jullie handen hebben. Misschien heb je dan meteen een duidelijke voorkeur voor één van de twee namen.
tjee... tja de meningen dus verdeeld! T is zo moeilijk vind ik... Onze jongensnaam is ook kort en ik hou wel van een korte naam.. maar ik zit een beetje met het feit dat je zo makkelijk kunt rijmen op Liz... ( ruikt naar pis.. etc) of zeggen jullie niet zeuren... hahaha.. L
Hmmm...Liz spreek ik zo uit dat het niet direct rijmt op Pis. Liz is langer dan de korte pis. Ik snap je wel. Maar Eva is ook te rijmen: zal misschien afgekord worden naar Eef...en dan denk ik gelijk aan * T.eef * ... Maar die is niet direct. Liv vind ik een prachtige optie. Of zoals ik al eerder schreef Eve (Ief) .... Of misschien Lise inplaats van Liz. Of moet je dan gelijk denken een pise? Toch blijf ik erbij dat Eva en Liz compleet verschillende namen zijn.