Ik vind hem wel leuk en zeker ook origineel en daar houd ik erg van moet ik zeggen. gewoon doen wat jij mooi vind een naam is al iets heel persoonlijks dus ik zeg xxx jet
sorry... vind er ook niet zoveel aan... Maar nou hou ik zowiezo niet zo van namen waarbij mensen zeggen: HOE heet je? En hoe spel je dat?
ik vind het ook een mooie naam ben ook gek op dat soort namen goran, ivana , cvete , liljana dit zijn ook van die namen (doet me herinneren aan een stukje van me leven )
Ik kende vroeger een jongen die goran heet en zijn broer heet Dragan... Hun ouders kwamen uit Kroatie, dus pastte gewoon bij ze, maar ik vind het dus niet bij elk kind passen, maar vind je de naam zelf erg leuk? want dan moet je hem gewoon nemen...of twijfel je tussen meerdere? zo ja welke?
je preekt het niet uit zoals het geschreven staat hoor , misschien schrikt dat sommige af de g wordt een soort c jeetje moeilijk uit te leggen dracan maar als je de croatische taal en/of macedonische taal spreekt dan snap je wat ik bedoel
Niet mijn persoonlijke smaak..ik moest gelijk denken aan 1 vd namen uit de 3 musketiers Maar het gaat erom of jij hem mooi vind! Mirre
Ook ik vind het niks.... sorry hoor, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Gewoon voor gaan als jullie het wel een mooie naam vinden! Groetjes Miep
ik vindt hem wel spannend klinken beter dan tom of kees of martijn of what so ever typisch hollandse namen