HELP!!!!!! We komen er echt niet uit!! Soms denken we dat we wat hebben, maar dan bedenkt 1 van ons zich wel! Dus misschien helpt het als iedereen zijn lijstje meidennamen neerzet, ongeacht het genre (als jullie dat willen natuurlijk) , zo kom ik misschien namen tegen waar ik nog niet aan gedacht had! Wie wil mij helpen!!!!!!!!!!!!!!!
Ja hoor leuk!! Hier mijn lijstje Anna Felicia Eloise Josephine Zara Sophie Helena Catharina (heb ik voor als 2e/3e naam, vind het voor roepnaam iets ' te' ) So far mijn ' hockey lijstje ' (lol)
Hier de mijne (onze) Carlotta Lotta Lola Ayla Luna En als het een meisje was geweest dan had ze (Car)Lotta geheten Succes!
Serena Jeyda Senna Djesney Britney Dana Keeylie Kelsey Sharona Hannah Isa Sarah Lena Gina Juulca Julie Jona Joya Julia Jill
Wat een lastige opgave als je er niet voor 100% uitkomt he... Ik zal je ook nog een x proberen te helpen... Megan Meggy / Meggie Mex Lucy Lily Josh Mayra Donna Dana Dyna Dion Roxy Juna Riva Nena Luana Ymara Joan Jone Sari Madee June Julie Rune Suze Aimee Amy Skye Zoé Crissy Lizz Jazz Nomi Lesly Lexy Alexis Avy Rena Dian Audi Tara Yara Jade Jada Lila Lyann Pior Deli
Toch nog een paar leuke namen tegen gekomen in jullie lijstjes, maar nog geen wauw gevoel, ga ze zoiezo ff voorleggen aan m'n mannetje! Wie weet??
Missy, ik denk dat ik wel een paar leuke namen voor je heb, want ik meen me te herinneren dat we een beetje dezelfde smaak hebben qua meisjesnamen. Maar deze namen zullen misschien al afgevallen zijn bij jullie, maar wie weet zit er nog wat tussen. Ons/mijn meidennamen lijstje: Jill Nova Loïs Jade Nina Liz Liv Kris Ruby Roma Noé Ninthe Noëlle
Er zitten zeker leuke tussen, en ik denk toch dat we het op de 2 houden die we al hadden, andere halen het toch niet bij deze! Ik vind Yade echt super, maar manlief vind het helemaal niks, Jill vind ik ook heel leuk, alleen is deze al afgevallen bij de vorige zwangerschap ook weer afgekeurd door manlief!! Zelf hebben we ook nog Lois, deze naam komt ook steeds weer ter spraken, maar dan wel als Lojs, maar haalt het dan net weer niet bij de andere 2 namen. Maar ik weet zelfs niet wat we met nummer 1 en 2 aan moeten, vind ik ze wel leuk genoeg? past het wel bij ons? Welke vind ik leuker? Word de naam niet te populair nu (ontdanks dat ik hem nog nooit gehoord heb?) zucht......................... zullen de hormonen wel zijn