We weten sinds deze week dat we een zoontje krijgen. Nu hadden we al heel wat meisjes namen maar een jongens naam konden we niet echt vinden. Nu kwam ik de naam Luca tegen en wat vinden jullie daar van? Wij willen het dan uitspreken met een U en niet met een oe. Hebben jullie nog andere ideeen voor een korte stoere jongens naam die niet al te vaak voor komt.
Ik vind het een leuke naam! Door het -a einde wel wat vrouwelijk klinken , maar dat is meer persoonlijk. Heb ik ook met Senna etc. Ik vind hem dus leuk, maar Luuk of Lucas net nog iets leuker!! Ik hb ook nog wel wat andere ideetjes Kort, stoer en niet te popi dus ? Ff een lijstje oplepelen Ben Brent Cas Dean Floor Finn Guus/Gijs Hugo Ian James Jack Joost Kyle Max Noah Niek/ NIco Moos/ Mees Robin Ralph/ Ralf Sean Stef/ Steef/ Stefan Silas Stan Toby/Tobias Vico Wout Jonah/ Jonas Jens Alec Arthur Heb niet gelet op populariteit, maar hoop dat je er iets aan hebt
Luca uitgesproken met -oe vind ik leuk, als -uu vind ik 'em persoonlijk iets minder, maar ieder zijn eigen smaak toch:-D
Onze zoon heet luka! Ik vind het dus een hele mooie naam. Wij spreken het uit met een -uu, gewoon de Hollandse uitspraak.
Oh, Luca vind ik erg leuk! Als je het met een k schrijft, zijn mensen denk ik eerder geneigd om een "u" te zeggen ipv "oeh".