Hallo dames, ik heb hulp nodig bij een naam vinden voor onze zoon. Onze dochter heet Mailey, en we vinden het lastig om een mooie naam erbij te vinden. We willen een naam die je niet of niet vaak hoort, en het mag best een beetje apart hoor.. Het liefst amerikaans/engels oid. Ik had zelf de naam Hunter die ik geweldig vind, maar mijn man lijkt er nog niet aan te kunnen wennen en willen nog even verder kijken! Dus kom maar op met de ideeen. Alvast bedankt voor 't helpen .
-Danley klinkt nog wel leuk -Dante denk ik direct aan een donker iemand -Jayden zo heet mn nichtje -Mason zet ik toch ook op het lijstje -Nathan int engels klinkt leuk, maar denk dat iedereen hier (in twente) de naam op zn nederlands gaat uitspreken, en dan is die al minder. Dankjewel
Ayden Seth Aeron Arvi Arwin Brandon Damian Brandt Collin Darell Devion Dijon Dillan Eathen Flynt Ian Jarell Otis Roan Wes
Dankje femmes .. Hmm, ook net weer niet wat ik zoek haha! Misschien ben ik wel te moeilijk. Vind mason leuk maar dan Maeson!
Mason was ook mijn favoriet toen ik 'm opschreef. Spreekt lekker uit in combinatie bij Mailley. En Maeson vind ik eigenlijk ook heel stoer! Eigenlijk nog leuker vanwege de aparte naam van je andere spruit!
Ace Aidan Archer Austin Axel Beau Blaise Brady Brenner Bryce Buck Caleb Carter Cash Chance Charlie Chase Colin Colt Connor Cooper Deacon Dempsey Dex, Dexter Dominic Donovan Draven Duncan Eli / Ilai, Elijah Elliot Emmett Euan / Ewen / Ewan Felix Finn Fletcher Forrest Gunner Gus Harley Harper Harrison Harvey Hayden Henry Huey Hugh Ike Isaac Jagger Jed / Jett Jonah Jordan Judd Justice Kiefer Landon Lazaro Lennox Levi / Livai Lewis Liam Lito Lleyton Logan Maddox Magnus Malcolm Max Maxen Miller Milo / Milow Nathan Nolan Orlando Orson Oscar Otis Owen Paxton Payton Preston Quin / Quinn, Quint, Quinten Rigby Scott Spencer Talon Tanner Troy Tyler Zelmo
MM1981: Ja klinkt leuk, staat op t lijstje hoor.. hihi naam van dochter is Mailey met 1 L. had het verkeerd in de titel gezet. @michelle: dankjewel, komt al in de buurt. Heb even de leukste namen opgeschreven en misschien kan ik er nog een mix&match van maken! Lijstje is nu: Maeson - Hunter - Navi - Jae - Gunner - Carter - Connor - Jagger. Forrest klinkt ook leuk maar dan denk ik aan Forrest Gump, Harrison Ford Liam Neeson, hugh grant enzovoort . ahah, verder ga ik vrolijk even overleggen
@ MamavanM1: je bent al wat verder zie ik. Van Maeson is idd wel erg leuk. De leukste van het lijstje. Dacht je man daar net zo over als Hunter of heb je het hem nog niet voorgelegd? Succes
Mexx Brooklyn Dex Aaron Deacon Duncan Melson djelden Bruce Bryce Collin Connor Deace Desley Jestin Gio Jace Loogan River Owen Ayden Quincy Rayden Taryll Darell Teagon Virgel
Jaa, lijstje al iets uitgebreid. Nou ik heb de naam voorgelegd, maar manlief kan er niet zo aan wennen.. Ik daarentegen vind m helemaal leuk! Dus nog maar even over hebben Dankjewel dames verder voor t helpen..
Meadow vind ik erg leuk, maar moet zeggen word wel lastig met post als de kids wat groter zijn, voorbeeld M. De groot en M. De groot wie is voor wat
Meadow klinkt ook wel leuk ja.. En idd de post hahah.. achja het is ook maar post, als ik daar de namen voor moet gaan veranderen! En als het wel met een M begint dan misscchien een dubbele naam verzinnen. Ach we zien wel. Dankjewel voor het meedenken