Ik vind namen die eindigen op een 'v' altijd wat gek. Liv bijvoorbeeld ook, ik kan er niet aan wennen. Pip vind ik erg leuk maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan. Overigens kan Pip ook voor een jongen. Stond bij ons op het lijstje. Afkomstig van Philip. In Engelstalige landen wordt de naam met name aan jongens gegeven. Om de een of andere reden is een pip in Nederland meestal een meisje. In een Engelstalig land heten meisjes-pippen Pipa.
Best leuk! Kick komt in mijn omgeving wel vaker voor. Wat vind je van Roef? Vind ik zo leuk.. Of Pluk.. Loet.. Zo kan ik nog wel even doorgaan!
Kaj en Pip is leuk samen Ik vind Lev voor een jongen nog steeds het leukst. Wat vind je van Rink / Rinck? Art Bas Ben Bengt Ber Björn Dax, Dex Dee Des Don Gib, Gil Gus Jeb, Jed, Jef, Jem, Jep Jens Jim Job Jon Kjell Lars Lau, Laut Lee Leif Len / Lenn Les Lex Lir Lon Lor Lot Lou Luc, Lux Mao Max Mick Moos Ned Nic / Nick Niek Niels, Nils, Nels Nol Per Pim Pol Raf Ralf / Ralph Rex Rik Rob Roc, Rod, Ron Rolf Sam, Sem Sid Sven Tex Thor / Tor Tim Tom Val, Van Vic
Riv? Mwah zo in de eerste instantie niet prachtig maar ook echt niet lelijk. Een afkorting van River schiet er direct door mijn hoofd. Uit je andere rijtje vind ik Kick prachtig! Mooie afkorting van een echte hollandse naam.