Heb even wat advies nodig voor de naam voor onze derde Ouste dochter heet F.emke en tweede dochter R.oos We weten niet wat het wordt dus wat vinden jullie van Bouke voor een jongen of Mick? En voor een meisje Julia(komt wel heel veel voor maar vindt t wel mooi klinken)of Carlijn?
Ik vind Bauke niet zo'n mooie naam en Mick vind ik niet beide namen van jullie dochters passen. Zou eerder gaan voor een naam als Niels, Stijn, Lars, Noud, Koen etc... Ik vind Julia mooier dan Carlijn, maar ze kunnen wat mij betreft beiden prima bij de andere meisjesnamen. Heel veel succes!
- Mick - Julia Bouke vind ik te lomp en Fries en zou na Femke niet weer een naam doen die op -ke eindigt. Mick daarentegen vind ik stoer, lief en leuk. Julia vind ik heel tof erbij. Carlijn wat te suf / bekakt. Vind Julia krachtiger. Andere ideetjes: Chiel Daan Gijs Guus Hessel Hidde Jelle Jelmer Jochem Joep Jorrit Max Mees Menno Pim Sjoerd Wout Eva Iris Linde Lotte Maartje Merel Pien Sofie Sophie Sterre
Dank jullie wel denk dat we ook meer neigen naar Mick&Julia Ook vinden we Menno/Sjors en Lize leuke namen pfff lastig hoor gelukkig hebben we nog even iemand nog leuke suggestie's?