Voor meiden vind ik een naam zo makkelijk maar bij de jongensnaam zo moeilijk, dan hebbik een naam en twijfel ik weer. Hier wat namen op mijn lijst, welke vinden jullie het mooist. Heel veel andere prachtige namen zijn al bezet, grote jongens familie.
Met stip op nr.1 Yassine edit zie nu dat het een poll is. Heb op 3 namen gestemd, van die 3 vind ik Ziyad de mooiste.
Nordin gestemd. Oud collega van me heet zo, heb het altijd een leuke naam gevonden (al dacht ik eerst heel lang dat ie Jordi heette en daarna Jordin ). De rest is om diverse redenen niet zo mijn ding.
Brahim of Anwar ( al vind ik Anuar nog mooier op papier). Nordin vind ik ook wel ok, maar daar ken ik er best veel van. Niet in je poll maar Soufyan/Soufiane vind ik ook erg mooi.
Die zocht ik! Wist dat er nog zo'n mooie jongensnaam was, maar kon er maar niet meer opkomen Zie alleen ook dat ie al bezet is. Jammer TO!
Ik heb Faissal gestemd, maar vind hem als Faisal net wat mooier. Even de betekenis gezocht en ook die is prachtig!
ik vind Safuan ook wel een mooie naam met mooie betekenis Zo heet een zoontje van iemand die ik ken. Van jou lijstje vind ik dan Nordin wel leuk
Emir al bezet. Reza heel mooi maar wil ieder kind een eigen letter zegmaar en mijn dochter begint al met R.