Ik vind Jan echt oudbollig en Julius zou ik Julian van maken en ik vind dubbel-namen ook niet mooi Maar het wordt jullie kind en dan doet mijn mening er eigenlijk niet toe
Volgens mij heb je afkorten inderdaad zelf heel erg in de hand. Ik heet Esther, maar er is helemaal niemand die me 'es' of 'essie' noemt. Als je bijvoorbeeld zelf je naam afkort onder e-mails en dergelijke, werk je in de hand dat anderen dat ook doen. Jan-Julius is een originele naam! Het klinkt een klein beetje sjiek, maar erg leuk. Het allitereert mooi! Bij Valentijn stel ik me altijd een beetje een zeurderig jongetje voor (sorry! ).
Julian vind ik persoonlijk weer niet zo leuk, wordt weer zo gewoontjes. Jan-Julius vind ik een supernaam! Chique maar met een grappige toon, waardoor het niet stijf is, maar ook dadelijk als hij volwassen is niet kinderlijk.
Sorrie de combinatie vind ik niet zo mooi. Maar inderdaad zoals al meerdere zeggen vind ik ook de naam Julian wel weer een mooie naam. OOk de naam Valentijn vind ik wel leuk of Valentino
Gelukkig hebben we nog even de tijd we komen er niet helemaal uit. We weten inmiddels dat het ook echt een jongetje gaat worden, maar ik had er ook raar van staan te kijken als het een meisje was geweest
Wat grappig ik ken 2 broertjes die Jan Julius en Valentijn heten. Die Jan Julius wordt vaak afgekort tot JJ.(in het Engels uitgesproken dan)