Ben de keuken aan het schilderen alleen twijfel ik aan de kleur. Wat vinden jullie? Dit is trouwens nog natte verf, de kleur zal na het indrogen wat donkerder zijn en er moet sowieso een 2e laag over heen.
Mooie kleur! Ben zelf ook van het rood....de langste muur in mijn woonkamer is helemaal rood....ik vind het een schitterende kleur!
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje zonde van je keuken. Ik vind dat je een hele mooie (rustige) keuken hebt, en dat rood maakt het een beetje rommelig / druk. Ik zou persoonlijk voor een neutrale kleur gaan.
Dat was in eerste instantie ook mijn gedachte alleen wordt het dan zo saai. Heb me voorgenomen om het stuk boven en onder de afzuigkap (dus een brede strook) rood te schilderen en de rest van de keuken in een neutrale kleur.
Als ik heel eerlijk moet zijn: Ik vind het niet mooi. Mooi rood is niet lelijk, dat vind ik ook, maar deze kleur rood is gewoon TE. (vind ik dan he, maar als jij het mooi vind dan gewoon doen natuurlijk)
vrienden van ons hebben ook rood en hoewel ik het niet had verwacht het is heel mooi geworden. en absoluut niet druk dat het nu druk lijkt en rommelig komt omdat je een slordig vlak hebt aangebracht. wanneer je het in zijn geheel geverfd hebt en het is droog dan is het heel anders. en wanneer je met banen of vlakken gaat werken dan word het vaak ook drukker.
Ik hou er niet van. Heb je ramen in je keuken? Als dat niet zo is, hou er dan rekening mee dat het veel donkerder lijkt in je keuken.
denk dat je met rood pas echt goed de kleur kan zien als de 2e laag erop zit... Het is wat dat betreft echt een rotkleur om mee te schilderen
Niet mijn smaak. Heb je wel eerst je muren afgewassen voordat je begon met schilderen? Anders heb je kans dat je het nog een paar keer over moet doen...
Mooi rood is inderdaad niet lelijk. Het misstaat zeker niet, alleen had ik persoonlijk een neutrale kleur gepakt. Succes met schilderen. x Vanessa
ik vind het niet mooi, vrienden van me hebben ook een rood geschilderde keuken en het ziet zo somber uit vind ik zelf.. maar...ieder zn eigen smaak en als jij het mooi vind, gewoon lekker doorschilderen
Wat dacht je van heel donker paars-aubergine? Lijkt me ook erg mooi bij jullie keuken. Maarja is erg persoonlijk he