Hmm, ook niet helemaal mijn kleur. Ik kan je trouwens aanraden om eerst met een grijze verf te verven en dan pas met rood. Rood dekt namelijk heel erg slecht op wit! Dan hoef je er niet zoveel lagen op te verven. Liefs, Tanya
Ik vind het nog steeds een mooie kleur rood alleen niet voor in de keuken. Heb nu leisteengrijs gekocht en ben benieuwd hoe die staat. Bedankt voor het meedenken! @Jusi, muren afgewassen? Waarmee?
Gewoon even met water en evt. chloor. Weet niet hoe lang het geleden is dat je muren geschilderd zijn, maar vooral in de keuken kunnen muren erg vet worden.
Mijn vader is schilder, vandaar dat ik dat weet Hij had in ons huis ook eerst alles afgewassen, was ook wel hard nodig!
Ik vind dit een grappig reactie, omdat mijn smaak precies omgekeerd is: Met zo'n mooie rustige keuken zou ik een neutrale kleur juist hartstikke saai vinden. Ik vind het een mooie kleur rood, maar zou zelf misschien een iets lichtere kleur kiezen, om een vrolijk contrast met dat donkere aanrechtblad te maken. Zo zie je maar, zoveel mensen, zoveel smaken.
Ik vind rood heel tof voor een keuken, maar deze kleur rood vind ik niet mooi! Ik zou voor een fellere kleur rood gaan!