Ik vind ze niet eens zo héél verkeerd, terwijl ik eigenlijk niet van UGGS hou. Maar.... 330,- !!!!????? Holy moly.. Dan vind ik ze in één keer veel minder mooi Dus nee.. ik zou ze nooit kopen.
Ik vind ze echt niet mooi, maar ik hou sowieso niet van uggs. Als jij ze wel mooi vindt, zou ik ze gewoon kopen hoor! Zelf zou ik het geld liever uitgeven aan een mooi paar Shabbies.
Ik hou wel van uggs maar vind deze niet zo mooi Ik vind zelf deze super gaaf ... UGG Australia Veter Fabrice van bruin leer - uggs sale - UGGS 2013UGGs sale – De betrouwbaarste UGGs online shops – UGGs 2013 – UGGs 2014
Daar koop ik dus 10 paar schoenen voor. straks is er modder en sneeuw. Goh, ik zou er dan niet eens op durven te lopen voor dat geld!
Ai... Afschuwelijk! En wat zijn ze belachelijk duur! Als het nou hele mooie laarzen zouden zijn dan zou ik zo'n bedrag al exorbitant vinden (maar het overwegen). Maar voor deze gedrochten never nooit niet. Ik zag laatst iemand in joggingbroek en op uggs. Het leek gewoon echt alsof ze in pyjamabroek en op sloffen in de trein was gestapt
Vind ze wat te hoog. Maar 330 euro? Wow nee dan zou ik het sowieso niet doen, Maar als jij ze mooi vind en het geld hebt liggen doe je het toch?
Heb zelf bruine en grijze lage uggs, hele goeie namaak voor 35-, Maar vind 330 echt overdreven veel en ze zijn niet eens heel erg mooi. Maar goed, het is jou geld en jou smaak, dus als je ze mooi vindt moet je het gewoon doen, jij moet ze aantrekken en mooi vinden!
Nee vind deze persoonlijk niet zo heel erg mooi. 2 jaar geleden heb ik deze Uggs gekocht, heb ze besteld vanuit Australië. Gaan nu hun 3e winter mee en ben er nog steeds heeeeeeel erg blij mee.. heb er een foto bij gedaan, misschien vind je dit wat? Heb er nog niemand mee zien lopen in Nederland
oh my god..... nee, sorry vind ze echt héél lelijk!! Zou ze echt nooit gaan dragen Maar als jij ze wel leuk vind, en je hebt het geld ervoor over moet je het gewoon doen! Warm zullen ze wel zijn denk ik
Ik vind ze wel leuk, maar niet voor die prijs maar jij moet ze aan, alleen is mijn stelling wel altijd bij twijfel niet doen
Ik adviseer shabbies. Zelfde prijsklasse ongeveer, maar zoveel mooier en stijlvoller. En zeer warm, die met bont gevoerd tenminste..
Waarom koop je niet een paar snowboots? Vindt 330 euro veel geld om mee door de sneeuw te lopen.. (das mijn mening)
Waarom koop je niet een paar stevige schoenen voor dat geld? (jeetje wat een bedrag ook!) Palladium heeft een warm paar stoere schoenen bijv. en zelf draag ik altijd Timberland laarzen in de winter. Vond t bedrag dat ik heb neergelegd (180 euro) voor m'n laarzen al heel erg hoog, maarja dan heb je wel iets wat 2 + winters meegaat, van leer, en stevig. Met UGGs ga je er op den duur altijd wel naast lopen en ze zijn ook niet bepaald waterdicht toch?