Wat vinden jullie van deze laarzen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nahla2013, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BrendaJohn

BrendaJohn Niet meer actief

k koop toch echt liever 6 paar schoenen van 50 euro dan 1 paar van 300 euro. Daarbij loop ik net zo lang op de schoenen van 50 euro. Dus waarom zo veel geld uitgeven? Ik vind dat echt zonde.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik hou van Uggs maar vind deze niet mooi, inderdaad wat ordinair...

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.610
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het gaat er toch om wat jezelf mooi vind.
    Ik vind het niet mooi maar ik houd helemaal niet van Uggs.
    Ik zou dus ook nooit 330 euro voor schoenen uitgeven.
    Je heb tegenwoordig ook hele leuke snowboats bij de betere sportwinkels en die zien er ook leuk uit en zijn warm en waterdicht en heerlijk om in de sneeuw te lopen.

4. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gelukkig mag iedereen zelf weten waar die zijn geld aan uitgeeft.

Als je ze echt graag wil hebben en het je kan veroorloven moet je het gewoon doen!
    Ik ben gek op uggs, zijn de enige schoenen die mijn voeten ècht warm houden in de winter. Dit model vind ik minder mooi maar dat is een kwestie van smaak :) Duur vind ik ze overigens niet, 2 jaar geleden ofzo had je de baileybutton overknee en die waren meer dan 500 :(

Oja en als je ze goed inspuit kan je ze gewoon in de regen en sneeuw aan hoor! Heb nog nooit natte voeten gehad. Alleen kun je er dan wel vlekken in krijgen, dat is de keuze die je moet maken.

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ik vind Uggs echt heel lelijk/lomp, mag er van mn man ook niet op lopen. Het maakt hem verder niet zo uit wat voor schoenen ik draag maar..uggs die komen er hier niet in. Al helemaal niet voor zo'n bedrag, daar zou ik dan wel een iets fatsoenlijkere schoenen voor kopen. Maar dat is mijn mening.

6. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

4 jaar geleden was ik ANTI UGGS! Zo'n afgrijselijke lompe dingen... BAH!
    Tot op de dag dat ik ze geprobeerd heb... Wauw, ik was op slag verliefd! In de winter -10 graden, zonder kousen en nooit geen koude voeten! En geloof me, ik heb altijd koude voeten, zelfs in de zomer. Net daarna mijn eerste paar gekocht. Vorige week (4 jaar later dus) mijn tweede paar gekocht, de bailey button triplet in het blauw. 230 euro, verschrikkelijk duur maar ze zijn het dubbel en dik waard. Toen ik op de site ging kijken zag ik onmiddellijk het paar van 330€. Ik heb getwijfeld.. lang getwijfeld... ze zijn super mooi! vooral in camel kleur. Maar ik heb ze toch maar niet gekocht, ze zijn net ietsje te duur. Maar ik kijk er wel elke dag met spijt in het hart naar...

Als jij je deze laarzen kan veroorloven, dan moet je dat zeker doen! Ze zijn echt fanatastisch, gaan meerdere jaren mee (als je ze goed onderhoudt), en als het de echte Uggs zijn ga je ze zeker niet scheef lopen... DOEN!!!

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Je moet kopen wat je mooi vind en lekker vind zitten.

Mijn mening is dat ik ze lichtjes ordinair vindt en waarschijnlijk nog lomp ogen ook.

Op het moment dat ik de bon of prijskaartje zou moeten verstoppen voor mijn man, zou ik niet eens overwegen om ze te kopen. ;)

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    dat scheeflopen ligt echt aan je eigen loopje! Je loopt dan ook op andere schoenen scheef, let maar op de zool. Alleen zie je t bij uggs (vooral nepuggs) veel beter.

Zelf zou ik ze niet (kunnen) kopen, maar als jij ze leuk vind waarom niet. Ik vind ze bij veel mensen erg leuk staan. Je moet een beetje t typje ervoor zijn.

Ook dat is voor iedereen verschillend, jaren terug had je die mega punt schoenen, dat stond ook niet iedereen.

9. augustus

augustus Niet meer actief

Nee niet mooi!

Deel Deze Pagina