Hema opwelling..

Discussion in 'De lounge' started by moontje2008, Oct 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ok.. Ff checken, ben ik een zeikerd?

Was vandaag bij de Hema op zoek naar positieondergoed en het viel me weer op dat dit echt helemaal onder hing en moest half op mijn knieen om de goede maat te vinden.. Nou met 14wk gaat het nog wel, maar wat als je 30 wk bent of zo..

Nu heb ik dus in een opwelling een (vriendelijk) mailtje gestuurd of het niet een optie is om dit wat hoger te hangen.. Is het wat eenvoudiger om te graaien:D ben dit trouwens al in meerdere vestigingen tegen gekomen..

Maar misschien ben ik wel gewoon een zeikerd:D

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik las Hema opzwelling.

Ik vind het wel een goede actie hoor. Tis wel waar wat je zegt.

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Haha.. Nee opzwelling heeft die vent van me last van :D een gruwelijke Hema opzwelling.. Dus een hele goedkope..

4. Yelice

Yelice Niet meer actief

Hartstikke goed juist dat je daar over mailt! ik ga eens kijken waar dat hier in de Hema hangt :D ga ik ook klagen want ik heb wel een buik en kan niet meer bukken ( ook door me bekken) ik zou dus een verkoopster erbij roepen hahaha

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier het zelfde ik heb het toen ook bij de kassa gemeld en sindsdien hangt t boven in haha

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ze moeten dat gewoon standaard doen! Lag nog net niet half onder een stelling, maar moest er bijna onder kruipen..

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    eh?

8. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Is me nog nooit opgevallen want kom daar nooit op die afdeling.
    Maar wel erg suf ja, lekker handig met je buik.
    Goed dat je een mailtje hebt gestuurd.

9. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,046
    0
    0
    Middelburg
    Een heel goed iets dat je geklaagd hebt! Maar zoveel winkels denken niet na... Wie verzint het om bij kruidvat de babyspullen in de meest achterste hoek te zetten, en zeker omdat het daar bijna altijd vol gebouwd is... Moet je zeker met mijn duowagen eens proberen....

10. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Oooooh ik snap je frustratie haha!

11. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Haha, ja, hier in Emmen ook!

Gelukkig had ik iemand mee toen ik aan het winkelen was en positieondergoed moest hebben, ik kon er haast niet meer bij komen. Best idioot dat ze daar gewoon echt niet over nadenken..

12. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

Nov 30, 2010
    603
    0
    0
    Ja hoe die winkels het af en toe verzinnen ,soms snappen ze er niks van..

Ik vind je geen zeikerd.

En over de Kruidvat zullen we maar niet beginnen gggrrr

13. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik snap hem wel hoor. :D

Maar goed dat je een mail gestuurd hebt!
    Ik zou daar zelf te laks voor zijn, maar heej, waarschijnlijk help je er heel veel vrouwen mee! :)

14. lenka

lenka Bekend lid

Aug 13, 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh in het kruidvat hebben ze mij er zelfs eens op gewezen dat ik niet met mijn kinderwagen binnenmocht want dat hun gangen er niet voor voorzien waren. Ja dat moet je dus juist tegen mij zeggen denk dat ik dat meisje toch even op een zo beleefd mogelijke manier mijn mening gezegd.

15. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

Nov 30, 2010
    603
    0
    0
    :$:$:$
    Nou ja zeg!Je bent niet te aardig gebleven toch?
    Het is ook dat ze er zoveel leuks hebben en leuke prijzen maar anders zou het niet mijn winkel zijn.

16. denise89

denise89 Bekend lid

Dec 22, 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    hier bij de kruitvat ook een ellende. de baby spullen staan tegen de achterwand van de winkel en het is een chaos in die winkel met al die actieartikelen en bakken met zooi die in de gangpaden staan.

leukste komt nog nu met aankomende sinterklaas en kerst staan die paden allemaall propvol en probeer en dan maar eens met je wandelwagen doorheen te rijden zonder alle stapels speelgoed, beautypakketten en weet ik veel wat omver te rijden.

ik ga er dus tegenwoordig dus niet heen met kind en moet er apart voor langs rijden. maar ja wat moet je anders als hun de enigen zijn met een luier die perfect is voor mijn zoon

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Oooh ja dat is hier ook bij de hema!

Ergens achteraf tussen de ondergoed hangt onderop de zwangerschapskleding (zowel ondergoed als jurkjes)
    En iemand vertelde mij dus dat ze dat daar verkochten, dus ik ben er naartoe gegaan en ik zoeken, en zoeken en zoeken en kon het gewoon niet vinden! stond ook nergens aangegeven..
    Toen heb ik even zo'n winkelmevrouw gevraagd waar ze het nou hadden verstopt.. en toen liet ze het met schaamrood op dr kaken zien omdat het gewoon niet opviel tussen de rest en zo achteraf en bijna op de grond hing..

Maarja het is volgens mij niet veranderd hier..

Goed dat je gemaild hebt!

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    och de kruidvat.. ja niet grappig!
    Trekpleister is er ook zo goed in, maarja die zijn volgens mij allebei van dezelfde pipo..

19. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    1,443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Misschien nemen ze daar het woord ondergoed iets te letterlijk ;)

20. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

Apr 1, 2011
    1,612
    38
    48
    Hahaha;)
    Hier in t dorp ook.. ben laatst maar gewoon op de grond gaan zitten om normaal mijn maat uit te kunnen zoeken. Kleinste maten grijp je zo mee van vooraan t haakje mja mijn maat hangt lekker achteraan het haakje;)

Share This Page