wat vinden jullie van deze loop/duwauto?

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Die is inderdaad ook leuk! Wij hebben het lieveheersbeestje, eigenlijk voor Isabelle, maar ze er is nog veel te klein voor. Ik denk echt dat ze minimaal 18 maanden is voordat ze erop kan.

2. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Wij hebben een wheelybug en ze loopt er achter zowel op de knieen als de voeten groot succes!
    En ze heeft ook de poppenwagen van haba, ook een superding lekker achter stappen :)

Ze is trouwens 13 mnd

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik vind hem geweldig leuk:D
    die zebra ook haha die ga ik ook nog halen
    heb winnie de pooh loop/duwauto gekregen voor de verjaardag van mn dochter en nu wil ik ook die zebra kopen..;)

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

deze vind ik zo leuk en schattig. maar wel aardig prijzig of niet?

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

hahaha, iedereen aan de zebra nu?

6. Nee hoor ik heb voor dochterlief een roze Quad
    op knopje drukken en rijden maar :D

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    hahah te erg! :)

8. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Wij hebben hem ook en dan de jongens versie. Bevalt prima hoor en kan ook goed buiten. Alleen op het gras blijft ie weleens steken, maar onze kleine man zat er altijd prima in en op en rent er nu lekker achteraan. Ik vind hem heel leuk in deze kleur. Ken nl alleen de "jongens" versie (rood/groen/blauw).

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

oh cooooooooool! foto?

ik vind het ding op het plaatje ook wel schattig trouwens hoor. ik vind roze altijd zo schattig. maarja met een jongetje word um dat vaak toch maar niet.

10. ff zoeken

11. let niet op de charmante kledij, maar het was ongeveer 7.10 in de morgen....:D

12. Sensea

Sensea Niet meer actief

oh dat is echt wel heel cool.lekker binnen scheuren op zo'n ding.

13. Op dr verjaardag mocht dat..
    ik heb ook een funniest home video...*lol*
    daar rijd ze buitenbeeld tegen de verwarming vol gas, terwijl ik zit te roepen remmen remmen

14. Sensea

Sensea Niet meer actief

15. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

loopautodealer.nl als je op google loop/duwauto smoby intikt krijg je genoeg sites hoor ;)

16. peekaboo

weet je dames , mijn dochtertje is nu 7 maand en zou dit voor sint of kerst willen dus een echt loopautotje is ze nog jong voor maar deze zijn vanaf 9 maand ofzo en daar kaqn ze in vast zitten dus heeft ze er nu ook wat aan daarom dat ik voor dit zou gaan de zebra vind ik overigens ook heel erg leuk maar daar is ze wat klein voor :)

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wij hebben er hier 2 van.....

18. peekaboo

heb hem toch besteld :) hoop dat ik hem volgende week binnen heb ben benieuwd :)

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Te klein voor de zebra? Mijn zoontje heeft hem met Sinterklaas gehad toen was hij 4 maanden.. Met 6 maanden ging hij staan aan dingen en speelde hier dus al mee.. Op de knopjes duwen en er komen leuke geluidjes uit..

Welke heb je nu gepakt?

20. peekaboo

heb die roze besteld :) men meid staat ook hoor en loopt aan de hand zo een paar stappen maar door een of andere reden vind ik ze voor de zebra te klein vraag me niet waarom dat is logica ala kimberley :) (ik dus) haha

Deel Deze Pagina