Die is inderdaad ook leuk! Wij hebben het lieveheersbeestje, eigenlijk voor Isabelle, maar ze er is nog veel te klein voor. Ik denk echt dat ze minimaal 18 maanden is voordat ze erop kan.
Wij hebben een wheelybug en ze loopt er achter zowel op de knieen als de voeten groot succes! En ze heeft ook de poppenwagen van haba, ook een superding lekker achter stappen Ze is trouwens 13 mnd
ik vind hem geweldig leuk die zebra ook haha die ga ik ook nog halen heb winnie de pooh loop/duwauto gekregen voor de verjaardag van mn dochter en nu wil ik ook die zebra kopen..
Wij hebben hem ook en dan de jongens versie. Bevalt prima hoor en kan ook goed buiten. Alleen op het gras blijft ie weleens steken, maar onze kleine man zat er altijd prima in en op en rent er nu lekker achteraan. Ik vind hem heel leuk in deze kleur. Ken nl alleen de "jongens" versie (rood/groen/blauw).
oh cooooooooool! foto? ik vind het ding op het plaatje ook wel schattig trouwens hoor. ik vind roze altijd zo schattig. maarja met een jongetje word um dat vaak toch maar niet.
Op dr verjaardag mocht dat.. ik heb ook een funniest home video...*lol* daar rijd ze buitenbeeld tegen de verwarming vol gas, terwijl ik zit te roepen remmen remmen
weet je dames , mijn dochtertje is nu 7 maand en zou dit voor sint of kerst willen dus een echt loopautotje is ze nog jong voor maar deze zijn vanaf 9 maand ofzo en daar kaqn ze in vast zitten dus heeft ze er nu ook wat aan daarom dat ik voor dit zou gaan de zebra vind ik overigens ook heel erg leuk maar daar is ze wat klein voor
Te klein voor de zebra? Mijn zoontje heeft hem met Sinterklaas gehad toen was hij 4 maanden.. Met 6 maanden ging hij staan aan dingen en speelde hier dus al mee.. Op de knopjes duwen en er komen leuke geluidjes uit.. Welke heb je nu gepakt?
heb die roze besteld men meid staat ook hoor en loopt aan de hand zo een paar stappen maar door een of andere reden vind ik ze voor de zebra te klein vraag me niet waarom dat is logica ala kimberley (ik dus) haha