Dag dames, Over anderhalve week ga ik op zaterdag met schoonmoeder en schoonzus naar Amsterdam. Eerst naar de Amsterdam Dungeons en daarna winkelen. Nu hadden we het idee om met de trein te gaan maar heb net even gekeken wat dat kost en dat is gewoon 30 euro per kaartje. Nou dat vind ik echt te duur Ik heb dus besloten om met de auto te gaan maar heb eigenlijk niet echt een idee waar ik nou het beste kan parkeren zonder dat me dat alsnog een vermogen kost alleen dan aan parkeerkosten. Dus wie is hier een beetje bekent en weet dat? O ja en leuk winkel/eet tips zijn ook altijd welkom.
Ik parkeer altijd op sloterdijk, dat is eeeh iets van 7 euro voor een hele dag en dan krijg je er ook nog een ov kaart bij. Tenminste, dat was toen zo. En op Sloterdijk zit je binnen een paar minuten op centraal
wij parkeren bij de Arena, is volgens mij 6 euro per dag en kun je met 4? personen (gratis) met de tram naar CS. P+R Arena - I amsterdam
Amsterdam Noord bij Dirk van de Broek bij t' IJ. En dan 10 minuten naar de pond en dan ben je bij Amsterdam cs.
Wij parkeren dan in Slotermeer of Buikslotermeer. Is veelal gratis en dan met de tram of bus naar het centrum.
Wij parkeren vaak op de kazerne, helemaal gratis Maar daar kom je dus alleen in met een defensie pasje. We hebben ook wel eens geparkeerd bij metro halte van der madenweg, is gratis parkeren. En dan met de metro richting de stad.
Bedankt voor de tips. Is het trouwens nog mogelijk om gratis te parkeren bij de ndsm werf? Daar zijn we een paar jaar geleden geweest. Konden we gratis parkeren en dan met de pond. Kan dit nog?
Zie de website: Prettig Parkeren - Vind de beste parkeerplek in de binnenstad !. Ideaal (maar in Noord kun je gratis parkeren en dan met de Pond naar CS (ook gratis)).
Je kunt, naast Noord wat ik niet goed ken, ook gratis parkeren op Uilenstede en dan sneltram 51 of tram 5 naar CS/Nieuwmarkt/Waterlooplein nemen of de Munt/Dam. Daarnaast kun je ook gratis parkeren in Diemen op veel plekken en dan de 9 nemen, ook naar o.a. de Dam. Alleen breidt daar de blauwe zone steeds verder uit, dus dat is meer voor de kenner. Wel ideaal omdat dat direct bij de afrit Watergraafsmeer ligt van de A10.
Je kan ook bij station lelylaan parkeren. Vanaf daar met tram 1 nog maar 10 minuten naar het centrum.