Wij zijn op zoek naar een leuke jongensnaam maar ik vind het echt zo lastig! We hebben nu deze twee en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden Bowie of Dani. Mijn vriend vindt vooral Dani heel leuk. Ik vind Bowie ook wel leuk omdat je het nooit hoort maar zou het ook leuk zijn voor het kind latere leeftijd vraag ik me af.... Groetjes!
Sorry, maar ik vind het ook beide niet leuk. Ik ken twee meisjes die Dani heten, dus ik moet toch eerst aan een meisje denken en wij hadden vroeger een hond die Bowie heette.
Beide eigenlijk wel wat kindernamen en niet voor een volwassen persoon. Bowie vind ik al helemaal niks. Ken een paar honden die zo heetten. Ik zou dan voor dani gaan of iets van daniel
Ik vind Dani wel leuk! Ik ken een jongetje die zo heet en dat is een mooi jongetje om te zien. En voor een man vind ik het ook prima kunnen hoor. Misschien dat de afkorting dan Daan wordt om het wat volwassener te laten klinken. Bowie ken ik niet... vind het niet zo mooi.
Bowie hoor ik vaak als hondennaam voorbij komen... Een Dani ken ik wel, maar dat is een afkorting van Daniƫl (voor hem dan).