F.lynn voor een meisje

Discussie in 'Babynamen' gestart door MamaLinnie, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Flynn Aimée

1. Mooie combinatie, leuke stoere naam.

2. Ik vind het wel een leuke, lieve naam.

3. Lieve, stoere naam voor een meisje. Twee naam zou ik een andere kiezen.

4. Nee, ik vind het écht een jongensnaam.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een miskraam ben ik nu 12 weken zwanger van een tweeling. Het geslacht weet ik niet maar ik ben al wat namen aan het verzamelen.
    De naam F.lynn A.imée staat ook op mijn lijstje.

Graag jullie mening over deze naam (ik weet dat het oorspronkelijk een jongensnaam is maar ik vind het persoonlijk te vrouwelijk klinken voor een jongen...)

Ik vind de klank mooi en eigenlijk wel stoer voor een meisje maar ik twijfel nog over de naam (ik heb ook andere namen maar ik was even benieuwd hoe andere reageren op deze naam). Andere opties van een tweede naam? Ik hou van Franse namen...

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind het echt overduidelijk een jongensnaam...

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vind dat het wel voor beide kan :)
    Vind de 2e naam alleen niet zo mooi, maar staat er op zich wel mooi bij. Zou wel voor een echt duidelijke meisjesnaam gaan als 2e naam, wat minder stoer. Flynne vind ik trouwens mooier staan voor een meisje, maar Nederlanders plakken er dan meteen een 'uh' achter in de uitspraak (flinnuh).

(Gecondoleerd met de miskraam en gefeliciteerd met de tweeling trouwens! Veel geluk <3)

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik vind het ook een jongensnaam, maar goed ik heb een zoon en die heet Dani en daar zijn ook de mening mbt jongen/meisje over verdeeld. En ik vind dat ook meer een jongensnaam in de zelfde strekking als jij over Flynn denkt..
    De naam zelf vind ik wel mooi!

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik vind het stoer voor een meisje. De 2e naam vind ik niet zo leuk, een beetje tuttig.

6. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Mijn zoontje heeft Flynn als tweede naam. We vonden het een geweldige naam maar toch te zacht voor een grote, stoere kerel. Flynn betekent 'zoon van een roodharige man' en dat is hij ook :D dus voor ons een mooie vernoeming.. En ja, ik vind het ook kunnen voor een stoer meisje

7. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    (Gecondoleerd met de miskraam en gefeliciteerd met de tweeling trouwens! Veel geluk <3)[/QUOTE] dank je!!

Meer meningen zijn welkom. Ik vraag me eigenlijk af waarom mensen het een echte jongensnaam vinden. Omdat je weet dat het een jongensnaam is? Want Lynn is weer een meisjesnaam en zoveel wijkt de naam niet af...

De combi is denk ik ook niet zo'n succes....

meer meningen zijn welkom ;)

8. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ken een jongetje dat zo heet en een jongen in de tv-serie Breaking Bad noemt zichzelf op een gegeven moment ook zo :) Daarom is het voor mij nu iets meer een jongensnaam.

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Vind het meer een jongensnaam omdat ik hem meer link aan Finn/Vin als aan Lynn. Daarnaast speelt in de film Rapunzel een man de hoofdrol die Flynn Rider heet vandaar de extra associatie met een mannelijke naam.

10. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik vind het echt een jongensnaam.

11. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar heb je een punt dat het ook lijkt op Finn. Maar de meeste vinden het dus een echte jongensnaam. Jammer, ik vind het echt wel kunnen voor een meisje :D

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik heb een flynn in mijn klas gehad dat was een meisje. Ik had er toen nog nooit van gehoord, maar ik vind het leuker voor een meisje dan een jongen eerlijk gezegd.

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Flynn vind ik een jongensnaam
    Aimee vind ik wel erg leuk!

14. Amethist

Amethist Niet meer actief

Joh, als het voor jullie DE naam is, dan maakt het toch niet uit dat anderen het meer een jongensnaam vinden? Men went er echt wel aan.

Ik ken een meisje dat Mees heet. Ik vind het echt superstoer voor een meisje, maar bijna iedereen vindt het echt een jongensnaam. Ik heb dat zelf met Sam. Een meisje bij ons uit de buurt heet zo, ik vind het echt een jongensnaam. Maar who cares? Het is echt een leuk grietje en haar naam ben ik al lang aan gewend.

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik vind het ook een jongensnaam

16. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk Amethist, als het uiteindelijk voor ons de naam is dan kiezen we het wel. Ik blijf het een lieve stoere naam vinden voor een meisje maar ik was benieuwd hoe anderen de naam vinden, toch wel een aantal reacties dat ze het wél leuk vinden voor een meisje. Alleen moet ik niet 1 maar twee namen verzinnen haha.

17. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik vind het een jongensnaam!

18. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    In eerst instantie zou ik denken jongensnaam, maar kan er wel aan wennen voor 'n meisje &#128522;. Ken een jongens Anne, in mijn regio komt dat eigenlijk niet voor, maar went snel.

19. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Voor mijn gevoel een echte jongensnaam.

20. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ik vind het ook echt een jongensnaam!

Deel Deze Pagina