hoi iedereen ik zoek inspiratie voor leuke namen ik heb 3 kinders met een naam waar een y in zit. het liefst ook zo appart mogelijk y spreek ik vaak uit als j zoals mijn dochter isya. ik zit nu op faylinn (fay denk fee uitspreken)) maily(meilie spreek je uit) en nikay livy (lifij) maar ik zoek naar heel veel leuke namen waar ik uit kan kiezen ik plak meestal de twee mooiste aan elkaar zoals jaylon boye mijn zoontje. wie heeft er leuke apparte namen voor me en kan me helpen aan een leuke lijst vol. groetjes
Je 1e zoon heet Kaya toch? (Google is my friend ) Dan is het misschien wel mooi om weer een naam van 6 letters te doen; de eerste 2 kinderen hebben een naam van 4 letters en de andere twee kinderen hebben dan een van 6 letters. Daar geef ik nu wat ideetjes voor! Voor een meisje Ashley, Ashlyn Aubrey, Audrey Bailey / Baylee Brynja Camryn Carley Darcey Evelyn Freyja Hadley Harley Hayden Hayley Lainey Lesley Linsey Madlyn Marley Marlyn, Merlyn Mylène Myrthe Raelyn Roslyn Ryanne Skylar Stacey Sydney Sylvie Taylor Yasmin / Yazmin Voor een jongen Ashley Audley Austyn Bailey Bryson Cayden / Kayden Darryl / Derryl Delroy Demyan Dwayne Farley Fyodor Hadley / Hedley Harley, Harvey Hayden Layton, Leyton Lesley Lyndon, Lynton Maksym Marvyn, Mervyn Melvyn Merlyn Mickey Morley Quincy Ramsey Rickey Ridley, Ripley Rodney Roydon Sawyer Selwyn Semyon Sidney Skyler Taylor Waylon Wesley Yorick Zephyr
dan ben je heel goed in googlen ik dacht moet ik de namen er wel of niet in zetten mocht er iemand in de buurt achter zitten maarja mooiste namen krijg je als je een goed beeld geeft naar wat je zoekt. bedankt skyler is ook leuk hayly. klopt bij nummer 3 vond ik geen leuke namen met 4 letters vond gelijk jaylon leuk wel met een y maar iets langer ik wou de naam niet doorstrepen omdat hij 2 letters langer was. ik ga nog even verder in je lijstje kijken