Nila is op zich wel een leuke naam, hoor je niet veel. Onze dochter heet Nani. Lijkt op Nina maar toch heel anders en hoor je helemaal niet
Ik vind Nila een originele en lief klinkende naam. Past ook bij de naam van je zoontje, vind ik. Bibi vind ik ook heel leuk: stoer en lief tegelijk. Maar vind Nila wel mooier bij de naam van je zoon passen.
Ja idd. Ik vind mezelf wel een jongensmama en mijn moeder en mijn man denken dat een eventuele tweede weer een jongen zou zijn. Maargoed das een volgende stap haha. Leuk alle reacties. De naam blijft heel hoog op het lijstje! Het heeft idd een wat ‘hardere’ klank maar dat vind ik ook bij de naam van O.
Leuk! Mijn dochter heeft een Nyla (ook uitgesproken als Nila) in de klas, dus hoor de naam regelmatig. Ik vind het een leuke naam
Ik vind de naam van je zoon een prachtige klassieke naam (ik ben bevooroordeeld) en vind de naam Nila te hip. Wel een mooie naam maar vind hem niet mooi bij O.
Ik vind Nila en de naam van je zoon super! Ook die combi. Ik hou echt van zulke namen: goed Nederlands uit te spreken maar toch ook bijzonder.
Nou tegenwoordig niet meer zo eigenlijk. Het was meer zo: mijn man was zich een keertje aan het ergeren en vond dat ik me te veel als ‘een Nina sanders’ genoeg. Nu nog pest ie me wel eens en noemt ie me Nina als ik weer eens door het huis raas of bevelen geef haha. Het is een soort dingetje geworden. Serieus, door dit topic vind ik Nila steeds toffer worden icm met O dus ik denk serieus dat dit een hele grote kanshebber gaat zijn voor de (hopelijk nabije ) toekomst. Voor een jongen zouden we een groter probleem hebben. We hebben een naam die we helemaal fantastisch vinden maar die begint óók met een O en vind ik eigenlijk ook wel een beetje lijken op de naam van mijn zoontje. Dat is wel desastreus. We hebben zon ongelofelijke klik met de naam van mijn zoontje dat het moeilijk is een jongensnaam te bedenken die ook maar in de buurt komt. Behalve dus die we in gedachte hebben en er een beetje op lijkt. Dus andere tips in het verlengde van Nila of O zijn tevens welkom hihi
Wat me ook nog te binnen schoot om in de Nina Sanders stijl te blijven is Marley (haar echte naam) vind ik namelijk ook leuk bij Otis. Dan heb je een Otis Redding en Bob Marley... 2 legendes. Maar wijkt wel af van je nila nola nina stijl. Is nala trouwens ook nog iets? Ook beetje in de korte N 2 lettergrepen namen.
Ja leuke naam, maar iemand uit onze directe omgeving is onlangs bevallen van een dochter met die naam dus dat gaat 'm niet worden