Wat vinden jullie van deze meisjesnaam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Nina Sanders, 25 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yessie32

Yessie32 Lid

6 mrt 2018
    38
    27
    18
    Vrouw
    Nila is op zich wel een leuke naam, hoor je niet veel. Onze dochter heet Nani. Lijkt op Nina maar toch heel anders en hoor je helemaal niet :)

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vind het wel een mooie naam.

3. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik vind Nila een originele en lief klinkende naam. Past ook bij de naam van je zoontje, vind ik.
    Bibi vind ik ook heel leuk: stoer en lief tegelijk. Maar vind Nila wel mooier bij de naam van je zoon passen.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja idd. Ik vind mezelf wel een jongensmama en mijn moeder en mijn man denken dat een eventuele tweede weer een jongen zou zijn. Maargoed das een volgende stap haha.

Leuk alle reacties. De naam blijft heel hoog op het lijstje! Het heeft idd een wat ‘hardere’ klank maar dat vind ik ook bij de naam van O.

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Leuk! Mijn dochter heeft een Nyla (ook uitgesproken als Nila) in de klas, dus hoor de naam regelmatig. Ik vind het een leuke naam :)

6. K00

K00 Niet meer actief

Leuk zeg Nani!!

Yessie32 vindt dit leuk.
  7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Nila, erg leuk ook icm met Otis!

8. DastyQueen

Of topic... Dit icm je profiel foto en naam doen me vermoeden dat je een groot GTST fan bent? :p

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.873
    113
    Het is dat ik bepaalde associaties heb met de naam, maar verder een leuke naam. :)

10. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik vind de naam van je zoon een prachtige klassieke naam (ik ben bevooroordeeld) en vind de naam Nila te hip. Wel een mooie naam maar vind hem niet mooi bij O.

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.128
    5.046
    113
    Vrouw
    Ik vind Nila prachtig.

12. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik vind Nila en de naam van je zoon super! Ook die combi. Ik hou echt van zulke namen: goed Nederlands uit te spreken maar toch ook bijzonder.

DastyQueen en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.128
    5.046
    113
    Vrouw
    Ja ik ook.
    De naam van mijn dochter valt ook in die categorie :).

14. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Nou ben ik heel nieuwsgierig hoe ze heet :)

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nou tegenwoordig niet meer zo eigenlijk. Het was meer zo: mijn man was zich een keertje aan het ergeren en vond dat ik me te veel als ‘een Nina sanders’ genoeg. Nu nog pest ie me wel eens en noemt ie me Nina als ik weer eens door het huis raas of bevelen geef haha. Het is een soort dingetje geworden.

Serieus, door dit topic vind ik Nila steeds toffer worden icm met O dus ik denk serieus dat dit een hele grote kanshebber gaat zijn voor de (hopelijk nabije :roflmao:) toekomst. Voor een jongen zouden we een groter probleem hebben. We hebben een naam die we helemaal fantastisch vinden maar die begint óók met een O en vind ik eigenlijk ook wel een beetje lijken op de naam van mijn zoontje. Dat is wel desastreus. We hebben zon ongelofelijke klik met de naam van mijn zoontje dat het moeilijk is een jongensnaam te bedenken die ook maar in de buurt komt. Behalve dus die we in gedachte hebben en er een beetje op lijkt.
    Dus andere tips in het verlengde van Nila of O zijn tevens welkom hihi :roflmao:

16. Sunna

Sunna Fanatiek lid

10 okt 2017
    1.103
    600
    113
    Nila
    Nena
    Loa

Ticas
    Boaz
    Tobin
    Mias

17. DastyQueen

Wat me ook nog te binnen schoot om in de Nina Sanders stijl te blijven is Marley (haar echte naam) vind ik namelijk ook leuk bij Otis. Dan heb je een Otis Redding en Bob Marley... 2 legendes. Maar wijkt wel af van je nila nola nina stijl. Is nala trouwens ook nog iets? Ook beetje in de korte N 2 lettergrepen namen.

Blijdorp vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja leuke naam, maar iemand uit onze directe omgeving is onlangs bevallen van een dochter met die naam dus dat gaat 'm niet worden ;)

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en Nala vind ik persoonlijk dan weer niets ;)

20. annette84

annette84 Lid

1 apr 2018
    11
    4
    3
    Vrouw
    Ik vind het erg mooi en ook mooi staan bij de naam van je zoon.

Deel Deze Pagina