De hond van m’n moeder heet zo, dus voor mij een dierennaam. Alhoewel ik het wel een leuke naam vind!
Olift en .new... Ik loop hier de hele tijd over na te denken maar snap hem gewoon echt niet? Help me out!
De lift moest ik even opzoeken , maar past heel leuk bij Nila. Zeker doen! De omdraai versie van hierboven snap ik ook niet. Zal wel slaap gebrek zijn.
haha of aan mijn rare hersenkronkels! . staat voor de eerste letter hetzelfde als de lift. en de rest moet je even omdraaien!
Nila is heel mooi! Bibi vind ik persoonlijk veel minder, doet me teveel denken aan die meid uit Oh Oh Cherso en klinkt wat Barbiepop-achtig. Maar er zullen altijd mensen zijn die het mooi vinden en mensen die het niet mooi vinden natuurlijk... Dat probeer ik mij ook in te prenten bij het kiezen
Ja en moet ook zeggen dat ik Bibi Breijman geen leuk persoon vind ds die naam zou ik nu dan minder kiezen. Ik heb Bibi afgeleid van Bibiche wat ik dan wel weer heel mooi vind, maar in de praktijk wel zou afkorten naar Bibi. Maar Nila vind ik nog steeds leuker